ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
تکنولوژی

اپل پرداخت کمک‌های مالی به مردم اوکراین را برای مشتریان خود ساده‌تر می‌کند

اپل برای مشتریان خود روش‌های جدیدی ارائه کرده تا بتوانند کمک‌های مالی خود را از طریق یونیسف به کشور اوکراین اهدا کنند. اکنون بنر جدیدی به بالای وب‌سایت اصلی غول فناوری اضافه شده که کاربران ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

اپل برای مشتریان خود روش‌های جدیدی ارائه کرده تا بتوانند کمک‌های مالی خود را از طریق یونیسف به کشور اوکراین اهدا کنند. اکنون بنر جدیدی به بالای وب‌سایت اصلی غول فناوری اضافه شده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند کمک مالی خود را تا سقف 200 دلار پرداخت کنند.

اپل توضیح می‌دهد تمام کمک‌های مالی که از طریق پرتال iTunes انجام می‌شود، مستقیما به حساب یونیسف ایالات متحده آمریکا و تلاش‌های مداوم آن در اوکراین برای حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از جنگ واریز خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند از طریق اپل آیدی خود و هر روش پرداختی که به حسابشان متصل است، کمک‌های مالی خود را بین 5 تا 200 دلار پرداخت کنند. حتی از طریق بنرهای موجود در اپ استور یا اپل نیوز نیز کاربران می‌توانند نسبت به پرداخت کمک مالی اقدام کنند.

اپل

اقدامات اپل در جهت حمایت از اوکراین

شرکت سازنده آیفون تاکنون اقدامات متعددی را در واکنش به وضعیت اوکراین انجام داده که از جمله آن‌ها می‌توان به توقف فروش خدمات و محصولاتش در روسیه و حذف چندین رسانه خبری تحت حمایت دولت این کشور از اپ استور اشاره کرد.

تیم کوک، مدیرعامل اپل همچنین در نامه‌ای به کارمندان خود اطلاع‌رسانی کرد که این شرکت کمک‌های مالی کارکنان را به سازمان‌های واجد شرایط کمک در اوکراین با نرخ 2:1 تطبیق خواهد داد. با این وجود هر مبلغی که توسط کارمندان اهدا شود، اپل دو برابر آن را برای کمک به اوکراین پرداخت خواهد کرد.

علاوه بر اپل، سایر غول‌های فناوری نیز به تبعیت از تحریم‌های ایالات متحده، محدودیت‌هایی برای روسیه و کاربرانش اعمال کرده‌اند. به عنوان مثال سامسونگ اخیرا اعلام کرد که فروش تمام محصولات خود از تراشه‌ها گرفته تا گوشی‌های هوشمند و لوازم الکترونیکی مصرفی را در روسیه متوقف خواهد کرد. شرکت‌های بزرگ خودروسازی نیز روابط خود با روسیه را محدود کرده‌اند و ابتدا رنو، استلانتیس و مرسدس بنز از توقف فعالیت‌های خود در این کشور خبر داده بودند و سپس نوبت به ب‌ام‌و و فورد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • afsds sasbvd
    afsds sasbvd | ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

    چرا اوکرایین که اینقد خودشو معصوم نشون میده اجازه ساخت پایگاه امر.یکایی تو کشورشو داده و روسا میگن این برای ما مشکل امنیت.ی داره.
    چرا امری.کا همه جای دنیا باید پایگاه داشته باشه و تو کشورا انق.لاب رنگی راه بندازه که که همه طرفدارش باشن و یه موقع خطری براشون پیش نیاد. خودشونو از بقیه برتر میدونن
    من از دو.لت ام.ریکا بدم میاد ولی نه از ملتش . مخترعین و ادمای خوب (نه همه ی ملتش)
    حالا یه دومینویی شروع شده و هر شرکتی تح.ریم نکنه انگار بهش برچسب شرکت بد میخوره و برای این که خودشونو خوب نشون بدن اونا هم خودشونو به لیست شرکت تی.تحریم کننده اضافه میکنن
    فقط تا الان ایلان ماسک این کارو نکرده به خاطر تحریم نکردن استارلینک در روس.یه

    • molavy
      molavy | ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

      هاوکراین مظلوم
      این حرف ها رو نزن
      آمریکا طرفدار مظلومان جهان

      • Galaxy S
        Galaxy S | ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

        🥴😐😐

مطالب پیشنهادی