ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک
تکنولوژی

ایلان ماسک مزایای شغلی مربوط به مراقبت از کودکان را در شرکت‌های خود افزایش می‌دهد

ایلان ماسک می‌گوید به عنوان بخشی از ماموریت خود برای مقابله با معضل کاهش جمعیت که به عقیده او بزرگترین خطری است که بشر با آن مواجه شده، قصد دارد در شرکت‌های خود، مزایای بیشتری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

ایلان ماسک می‌گوید به عنوان بخشی از ماموریت خود برای مقابله با معضل کاهش جمعیت که به عقیده او بزرگترین خطری است که بشر با آن مواجه شده، قصد دارد در شرکت‌های خود، مزایای بیشتری برای کارمندان دارای فرزند یا باردار درنظر بگیرد و در واقع مزایای شغلی کارمندان شرکت در راستای مراقبت از کودکان را افزایش می‌دهد.

ماسک در توییت جدید خود می‌نویسد:

«قصد دارم مزایای مراقبت از کودکان را در شرکت‌هایم به میزان قابل‌توجهی افزایش دهم. امیدوارم شرکت‌های دیگر نیز همین کار را بکنند.»

ایلان ماسک

بیانیه ماسک در پاسخ به توییتی ارسال شده که در آن از پیامدهای مالی داشتن چند فرزند پرسیده شده بود. مدیرعامل تسلا همچنین توضیح می‌دهد که بنیاد ماسک به صورت مستقیم کمک‌هایی را به خانواده‌ها اهدا خواهد کرد، اما دقیقا مشخص نیست که منظور او از کمک چه چیزهایی است. در نهایت، ماسک اعلام کرد که جزئیات بیشتری در مورد این برنامه‌ها در ماه آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

ثروتمندترین مرد جهان در حال حاضر، تسلا، اسپیس ایکس، نورالینک و بورینگ کمپانی را مدیریت می‌کند. او همچنین در شرف خرید توییتر با مبلغ 44 میلیارد دلار بود که البته پیشنهاد خود برای خرید این شبکه اجتماعی را پس گرفت.

مزایای شرکت‌های ایلان ماسک برای خانواده‌ها

ایلان ماسک

همانطور که وب‌سایت بیزنس اینسایدر اشاره می‌کند، تسلا در حال حاضر تا 16 هفته مرخصی با حقوق به کارمندان خود ارائه می‌کند و همچنین به کارمندان باردار خود تا 40 هزار دلار اهدا می‌کند. آگهی‌های شغلی نورالینک نیز نشان می‌دهد که این شرکت نیز به کارمندان خود مرخصی والدین را ارائه می‌کند اما مشخص نیست که اسپیس ایکس و بورینگ کمپانی چه نوع مزایایی را به کارمندان خود ارائه می‌کند.

ماسک تاکنون چندین بار به کاهش نرخ زاد و ولد اشاره کرده است و همچنین اخیرا در گزارشی که گفته شده بود او از مدیر ارشد نورالینک فرزند دوقلو دارد، یک بار دیگر به این موضوع اشاره شده است. هرچند ماسک به صورت مستقیم این گزارش را تایید نکرد، اما مدت کوتاهی پس از انتشار آن، در توییت خود گفت: «تمام تلاشم را برای کمک به بحران کم جمعیتی انجام می‌دهم». ماسک در حال حاضر دارای 9 فرزند شناخته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی