ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

NFT-1
تکنولوژی

حجم معاملات بازار NFT در ماه ژانویه به بالاترین میزان خود طی ۷ ماه گذشته رسید

طی دو ماه گذشته حجم معاملات بازار NFT افزایش یافته و در ماه ژانویه ۲۰۲۳ به بالاترین حجم خود از ژوئن سال گذشته رسیده است.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۵

به گزارش Dapp Industry، طی دو ماه گذشته حجم معاملات بازار NFT افزایش یافته و در ماه ژانویه ۲۰۲۳ به بالاترین حجم خود از ژوئن سال گذشته رسیده است.

به‌نظر می‌رسد وضعیت بازار NFT به‌آرامی در مسیر بهبود قرار می‌گیرد. رشد این بازار در ماه ژانویه تفاوت فاحشی نسبت به روند چند ماه گذشته داشت. در ماه اکتبر (مهرماه) شاهد کاهش حجم معاملات به حداقل ۶۶۲ میلیون دلار بودیم؛ اما در ماه نوامبر (آبان‌ماه) روند نزولی بازار متوقف شد و روی ۶۶۲ میلیون دلار باقی ماند. سپس در ماه دسامبر (آذرماه) وضعیت تا حدی بهبود یافت و حجم معاملات بازار به ۶۸۳ میلیون دلار رسید. در ماه گذشته میلادی، یعنی ژانویه ۲۰۲۳ حجم معاملات با رشد ۳۸.۵درصدی به ۹۴۶ میلیون دلار افزایش پیدا کرد.

بهبود وضعیت بازار NFT و افزایش حجم معاملات بازار در ماه ژانویه ۲۰۲۳

تعدادی از بلاکچین‌ها به معامله‌گران امکان خرید و فروش NFT را می‌دهند. داده‌های CryptoSlam نشان می‌دهند که اتریوم با بیش از ۳۶ میلیارد دلار فروش در تمام دوران، جایگاه خوبی را برای خود رقم زده است.

در مقایسه، رونین و سولانا از نظر حجم فروش NFT به‌ترتیب با حدود ۴.۲ و ۳.۷ میلیارد دلار، دومین و سومین بلاکچین بزرگ هستند. ماه ژانویه برای اتریوم و سولانا ماه خوبی بود و به‌ترتیب شاهد حجم معاملات ۶۵۹ و ۸۵ میلیون دلاری بودیم. نمودار DappRadar برترین بلاکچین‌های NFT را براساس حجم معاملات NFT در ژانویه ۲۰۲۳ نشان می‌دهد. گفتنی است در ماه جاری میلادی، یعنی فوریه نیز نشانه‌هایی از قدرت ادامه‌دار قابل مشاهده است. طبق داده‌های CryptoSlam، تا تاریخ سوم فوریه، بلاکچین اتریوم ۲۶.۵ میلیون دلار در بیش از ۲۵۵۰۰ خریدار منحصربه‌فرد فروش داشته است.

این گزارش نشان می‌دهد درحالی‌که اتریوم با بیش از ۷۸ درصد از کل معاملات در بلاکچین سهم بزرگی از حجم معاملات بازار را به خود اختصاص می‌دهد، پلیگان بیشترین هجوم معامله‌گران را در ژانویه داشته است. حجم معاملات Polygon با رشد ۱۲۴درصدی، از ۲۰ میلیون دلار در دسامبر به ۴۶ میلیون دلار در ژانویه رسیده است. در هفته گذشته، حجم فروش NFT در بلاکچین 43.5 درصد رشد کرد و به ۲.۸ میلیون دلار رسید.

NFT
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی