ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چیلیوری وب‌سایت سفارش آنلاین غذا [رپورتاژ آگهی]

راه‌اندازی چیلیوری در پاسخ به نیازی است که در زندگی امروز به‌شدت احساس می‌شود. دریافت خدمات با کیفیتی بالا، سرعتی مناسب و به شکلی آسان! Chilivery.com وبسایتی برای سفارش آنلاین غذا با هدف فراهم آوردن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

راه‌اندازی چیلیوری در پاسخ به نیازی است که در زندگی امروز به‌شدت احساس می‌شود. دریافت خدمات با کیفیتی بالا، سرعتی مناسب و به شکلی آسان!

Chilivery.com وبسایتی برای سفارش آنلاین غذا با هدف فراهم آوردن غذایی با‌کیفیت و سریع محسوب می‌شود.

چیلیوری مجموعه‌ای از بهترین و مناسب‌ترین رستوران‌های تهران است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا براساس نام محله‌ خود لیست رستوران‌های موجود به‌شرط امکان ارسال غذا را جست‌و‌جو کرده و غذای موردعلاقه خود را از منویی کامل، شامل تصویر و توضیحات و قیمت انتخاب کنند.

سپس با‌ تکمیل اطلاعات و نشانی، شیوه پرداخت را مشخص کنند که به دو صورت پرداخت در محل و پرداخت آنلاین انجام می‌شود. معمولا بسیاری از مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی تمایل دارند هزینه دریافت خدمات خود را به‌شکل آنلاین پرداخت کنند.

درمرحله بعد مشتریان چیلیوری بابت هر سفارش دو پیام کوتاه (sms) دریافت می‌کنند. پیامک اول درزمان ثبت سفارش ارسال می‌شود که بیان‌گر تایید سفارش و اعلام زمان تحویل سفارش به مشتری است و پیامک دوم به‌منظور نظرخواهی از مشتری درمورد رستوران است.

نظرسنجی از مشتریان برای چیلیوری‌ دارای ارزش زیادی است. زیرا این روش به ما درشناخت نقاط قوت و ضعف خود و همچنین بررسی کیفیت و طعم رستوران‌های همکار کمک شایانی می‌کند. رضایت مشتری اولویت اول همکاران ما در چیلیوری است.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که زیاد از بیرون غذا سفارش می‌دهید، چیلیوری دو راه حل مناسب به شما پیشنهاد می‌کند:

- سفارش آنلاین و تحویل غذا درمحل

می‌توانید غذای‌ خود را به‌صورت آنلاین سفارش داده و حتی هزینه‌ آن را پرداخت کنید و در محل رستوران تحویل بگیرید که این مورد گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که می‌خواهند سرراه منزل یا محل‌کار غذای‌شان را بدون کمترین معطلی دریافت کنند.

- شارژ کیف پول شما در چیلیوری

اگر قرار است هرروز غذا سفارش دهید، می‌توانید برای هر چند روز که مایلید کیف پول‌ خود را شارژ کنید. با این روش هم مرحله‌ی بانک را دور زدید و هم کار خود را باسرعت بالاتری پیش می‌برید و از مزایا و تخفیف‌های شارژ کیف پول چیلیوری نیز استفاده کرده‌اید.


هدف چیلیوری تغییر کیفیت سفارش غذا در ایران است. به‌همین‌خاطر نظرات مشتریان، در بالاترین اولویت قرار دارد. چیلیوری در راستای همین هدف به‌صورت روزانه، پیشنهاداتی ویژه را با کم‌ترین قیمت و تخفیف‌های خاص ارایه می‌دهد که علاوه‌بر کمک به مشتری برای انتخابی آسان و به‌صرفه امکان سفارش غذا از نزدیک‌ترین رستوران با قیمتی مناسب را فراهم می‌کند.

درهمین مدت کوتاه که چیلیوری در بازار تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند به‌خوبی به مخاطبانش نشان داده که علاوه‌بر پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی، خواهان بهبود در کیفیت زندگی و سبک غذای ایرانی است. مجله آنلاین چیلیوری پلاس http://chilivery.com/blog حاوی مطالب کاربردی، مفید، خوشمزه و هوس‌برانگیز برای علاقمندان است. ایجاد کمپین‌های فصلی‌ درمورد مراقبت از زمین (کمپین دوستی با زمین)، چالش کم‌بخور و همیشه بخور، برای داشتن زندگی بهتر و سالم‌تر و حتی استیکرهای بامزه‌ و مرتبط با عادات غذایی از این جمله هستند.

اهالی چیلیوری درپاسخ به این‌که چرا باید برای سفارش غذا آن‌ها را انتخاب کرد، این طور می‌گویند: چون سریع و ساده هستیم، بهترین قیمت‌ها را داریم و با ما بیشتر خوش می‌گذرد.

برای این‌که خدمات سریع و آسان چیلیوری را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم کد تخفیف ویژه ۱۰ هزار تومانی چیلیوری برای مخاطبان دیجیاتو را از دست ندهید.

کد تخفیف: DGTCH5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rezasa
    rezasa | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    چیلیوری یه بازی داره به نام مونوچیلی که میتونین تاس بندازید و کد تخفیف ببرید

    اگر امتیازهاتون تموم شد کد دعوت nkffmhhfeaul رو بزنید توی بخش دعوت و یه امتیاز 20 تایی بگیرید تا دوباره بتونین تاس بندازین

  • Leto
    Leto | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی تجربه بدیه سفارش ازشون؛ من که دیگه هرگز سر نمیزنم بهشون

مطالب پیشنهادی