ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پلتفرم فریلنسری دیجیتال مارکتینگ بومران حامی فریلنسرها

امروزه تقریبا تمامی کسب و کارها و سازمانها برای معرفی خود، خدمات و محصولاتشان در فضای آنلاین، دارای وب سایت و شبکه های اجتماعی هستند.افرادی هستند که در حوزه خدمات آنلاین و بازاریابی دیجیتال مشغول ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه تقریبا تمامی کسب و کارها و سازمانها برای معرفی خود، خدمات و محصولاتشان در فضای آنلاین، دارای وب سایت و شبکه های اجتماعی هستند.افرادی هستند که در حوزه خدمات آنلاین و بازاریابی دیجیتال مشغول به فعالیت هستند و در زمینه معرفی کسب و کارها و سازمان ها در دنیای اینترنت فعالیت میکنند.

مشاغل حوزه دیجیتال مارکتینگ شامل برنامه نویسی، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات آنلاین و...  می‌شود. مدیران سازمان ها و شرکتهای مختلف نیز به دنبال استخدام متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند.

در این میان متخصصانی هستند که به صورت فریلنسری و انفرادی مشغول به کار هستند. این افراد با وجود بهره مندی از مزایای فریلنسری با مشکلاتی مواجه هستند مانند عدم بستن قرارداد و بیمه شدن.

اما چه سایتهای برای همکاری فریلنسرها و کارفرمایان مناسبت هستند؟ در ادامه با پلتفرم فریلنسری بومران  آشنا خواهید شد.

نیاز به حضور کسب و کارها در فضای آنلاین

با توجه به اینکه مشاغل حوزه دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین انجام میشود تعدادی از کارفرمایان تصمیم گرفتند تا پروژه های خود را برون سپاری کنند و  از خدمات مشاور بازاریابی دیجیتال نیز استفاده میکنند.

با برون سپاری پروژها، هزینه های مختلف مانند اجاره محل، پرداخت بیمه افراد،هزینه های حاشیه ای شرکتها و سازمان ها به شکل چشمگیری کاهش پیدا می کند.اما کارفرمایان برای برون سپاری پروژه و همکاری با فریلنسرها با مشکلاتی رو به رو هستند.اما مشکلات کارفرمایان و فریلنسرها در این زمینه چیست؟

 مشکلات کارفرمایان در برون سپاری پروژه

انجام پروژها توسط فریلنسرها علاوه بر مزایایی که دارد با برون سپاری پروژه توسط کارفرما و مشکلاتی نیز رو به رو می‌شود. یکی از مشکلاتی که کارفرمایان با برون سپاری پروژه با آن مواجه هستند پیدا کردن فریلنسر مناسب و متعهد بودن او در انجام وظایف است. علاوه بر این، مدیران مجبور هستند تا افراد را از سایتهای مختلف انتخاب کنند و به صورت جداگانه بر فعالیت آنها نظارت باشند.

سایت های فریلنسری مختلفی که وجود دارد نیز به صورت جامع نبوده و کارفرمایان برای جستجوی فریلنسر باید در وب سایتهای گوناگون به دنبال  متخصص های مختلف باشند . از دیگر مشکلات این است که فریلنسر به وظایف خود متعهد نبوده است و یا  در سر موقع مقرر پروژه را به پایان نرسانده است. عدم دسترسی درست و به جا بین مدیران و فریلنسرها نیز از دیگر مشکلات هستند.

مشکلات  و چالش های فریلنسرها

افرادی که به صورت فریلنسری  فعالیت میکنند و پروژه دریافت میکنند از مزایای زیادی بهره مند هستند از جمله آنکه در مکان دلخواه و در هر ساعتی از شبانه روز میتوانند فعالیت کنند و رئیس خود باشند و یا هزینه رفت و آمد و ترافیک نیز برای این افراد وجود ندارد.

اما در این بین مشکلاتی برای فریلنسرها وجود دارد از جمله پیدا کردن پروژه و همکاری با افراد مناسب، اعتماد به کارفرما برای دریافت حق الزحمه، عدم قرارداد با کار فرما و....

در اینجا بود که برای راه حل این مشکلات میان کارفرمایان و فریلنسرها بومران پا به عرصه گذاشت...با اینکه سایتهای فریلنسری زیادی در ایران و جهان مانند fiver وجود دارد ولی طبق آمارها همچنان نارضایتی همکاری میان فریلنسر و کارفرماها وجود دارد.

 اما تفاوت پلتفرم فریلنسری بومران با سایر رقبا در چیست؟؟

راهکارهای متفاوت پلتفرم بومران در حوزه فریلنسری

برای حل مشکلات همکاری مدیران و فریلنسرها بومران راهکارهای متفاوت و منحصر به فردی را ارائه نمود.از انجایی که در کشورمان وب سایتی وجود ندارد تا خدمات دیجیتال مارکتینگ توسط فریلنسرها به صورت یکپارچه و یکجا انجام شود و سایتها در این میان تنها نقش واسطه ای بین فریلنسرها و کارفرمایان را ایفا میکنند بومران به عنوان یک پلتفرم فریلنسری دیجیتال مارکتینگ مسئولیتهای زیادی را در این میان پذیرفته است.

مدیران با جستجوی متخصصان در حوزه های مختلف بازاریابی آنلاین در وب سایت بومران می توانند پروژه های خود را به آنها بسپارند و به طور یکپارچه بر فعالیت آنها نظارت داشته باشند.همچنین کارفرمایان با عضویت در سایت بومران میتوانند پروژهای خود را معرفی کنند و بر اساس پکیج های مشخص شده و با قیمت مناسب پروژه های خود را برون سپاری کنند.

مزایای ثبت نام به عنوان فریلنسر در بومران

فریلنسرها با عضویت در سایت میتوانند طبق تخصص خود پروژه های مختلف را که به صورت معقول قیمت گذاری شده را دریافت کنند.علاوه بر این، فریلنسرها پس از ثبت نام در سایت رزومه خود را ارسال میکنند و در صورت پذیرش به استخدام بومران در می آیند و با آنها قرارداد بسته خواهد شد.

مهم ترین و منحصر به فرد ترین مزایای عضویت در بومران بیمه است که در هیچ سایت فریلنسری افراد بیمه نخواهند شد و به صورت انفرادی خود را بیمه می کنند.ما از تمامی کارفرمایان و فریلنسرها دعوت میکنیم تا با ثبت نام در بومران از مزایای مذکور بهره مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • negsaa
    negsaa | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

    چقدر عالی. امیدوارم مشکلاتی که برای فریلنسرها تا الان وجود داشت با این پلتفرم حل بشه.😊
    http://hyperkiosk.ir/a-day-in-the-life-of-an-seo-expert/

مطالب پیشنهادی