ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری ایران‌تلنت برگزار می‌شود

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری ایران‌تلنت طی سه روز از تاریخ ۸ الی ۱۰ خرداد میزبان کارجویان و فارغ‌التحصیلان برای کاریابی و استخدام در شرکت‌های معتبر داخلی خواهد بود. تمامی کارجویان از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری ایران‌تلنت طی سه روز از تاریخ ۸ الی ۱۰ خرداد میزبان کارجویان و فارغ‌التحصیلان برای کاریابی و استخدام در شرکت‌های معتبر داخلی خواهد بود.

تمامی کارجویان از ۲۰ اردیبهشت الی ۱۳ خرداد زمان دارند تا از فرصت‌های شغلی ارائه شده در نمایشگاه کار هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین باخبر شوند و رزومه‌های خود را برای شرکت‌های معتبر ارسال کنند.

برای شرکت در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران، اینجا را کلیک کنید.

تسهیل فرایند استخدام و اشتغال دانشجویان

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با تکیه بر تجربه 20 ساله ایران‌تلنت در حوزه کاریابی و اشتغال و برگزاری 10 دوره نمایشگاه کار و همچنین حمایت دانشگاه تهران برای تسهیل فرایند اشتغال دانشجویان و استخدام آنها در شرکت‌های معتبر داخلی، برگزار می‌شود.

حضور در اولین نمایشگاه کار هیبرید ایران

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران اولین نمایشگاه کار هیبرید است که در ایران برگزار می‌شود. نمایشگاه‌های کار هیبرید به صورت گسترده در جهان برگزار می‌شوند و هدف آنها، برگزاری نمایشگاه به صورت آنلاین و حضوری است.

به این ترتیب، دانشجویان، تازه فارغ‌التحصیل شدگان و همچنین کارجویان این فرصت را دارند تا هم به صورت حضوری از غرفه‌های نمایشگاه و شرکت‌ها دیدن کنند و هم آنلاین این کار را انجام دهند. این نمایشگاه با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در دانشگاه برتر کشور و استفاده از ظرفیت‌های مجازی و آنلاین، فرایند استخدام و اشتغال دانشجویان تسهیل و ارتباط بدون واسطه دانشگاه‌ها و بازار کار را فراهم می‌کند.

فرصت آشنایی با مسیرهای شغلی و یادگیری فرایندهای استخدام

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران، تلاش می‌شود که دانشجو و کارجو علاوه بر آشنایی با شرکت‌ها و موقعیت‌های شغلی آنها، با فرایندهای استخدام و همچنین مسیرهای شغلی آشنا شوید. به این ترتیب، رویدادهایی خلال برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود که به رویدادهای راهنمای مسیر شغلی معروف هستند و هدف آنها تسهیل فرآیند انتخاب حوزه کاری و مسیر رشد حرفه‌ای خواهد کرد. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان با تمام مراحل لازم جهت اشتغال پذیری از رزومه‌نویسی تا انجام مصاحبه‌های کاری آشنا می‌شوند و نسبت به بازار کار شناخت کاملی به دست می‌آورند.

مزایای نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران برای کارجویان

ایران‌تلنت با برگزاری نمایشگاه کار در دانشگاه تهران تلاش کرده تا بازار کار ایران را به جامعه دانشگاهی متصل کند و فرایند استخدام دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان را تسهیل بخشد. علاوه بر این، این فرصت برای نخبگان فراهم است که در شرکت‌های مطرح ایران استخدام شوند. نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران مزایای دیگری نیز برای کارجویان دارند که به شرح زیر می‌باشد:

  • ملاقات حضوریِ مسئولین استخدام‌ شرکت‌ها و صحبت با آنها در مورد فرایند استخدام، فرصت‌های شغلی و نحوه استخدام در شرکت آنها
  • آموزش و آشنایی با تمام مراحل استخدام از رزومه‌نویسی تا شرکت در کارگاه‌های آموزشی راهنمای مسیر شغلی
  • شرکت در رویداد‌های معرفی و پرسش و پاسخ شرکت‌ها
  • شبکه‌سازی و برقراری ارتباط با شرکت‌های مختلف و آگاهی از نحوه ورود به بازار کار
  • اثرگذاری مثبت روی استخدام‌کنندگان و نشان دادن مهارت‌ها و توانایی‌ها به صورت حضوری

مزایای نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران برای کارفرمایان

شرکت‌ها، سازمان‌ها، کارفرمایان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند از این نمایشگاه برای جذب نخبگان و متخصصان ایران استفاده کنند. علاوه بر این، حضور در این نمایشگاه که در پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، می‌تواند هزینه‌های استخدام شرکت‌ها را نیز کاهش دهد و به آنها در مدیریت هزینه کمک کند. دیگر مزایای حضور در این نمایشگاه عبارت‌اند از:

  • حضور در پردیس فنی دانشگاه تهران با بیش از ۱۰ هزار دانشجو و فارغ‌التحصیل
  • اطلاع‌رسانی و دعوت بیش از ۲ میلیون از شاغلین و افراد جویای کار در ایران‌تلنت و تلنت کوچ
  • فرصت ساخت و تقویت برند کارفرمایی شما در میان مخاطبین هدف
  • حضور گسترده در تبلیغات نمایشگاه با ارزش بیش از ۲۵۰ میلیون تومان
  • امکان مشارکت در کارگاه‌های آموزشی و راهنمای مسیر شغلی
  • آنلاین بودن مراحل درج آگهی و ارسال رزومه
  • دعوت و مشارکت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ۱۵ دانشگاه معتبر کشور

نحوه شرکت در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران

کارجویان می‌توانند با مراجعه به لینک زیر تمامی مراحل حضور و ثبت نام در نمایشگاه را انجام دهند:

ثبت نام کارجویان در نمایشگاه

کارفرمایان و شرکت‌ها می‌توانند با کلیک بر لینک زیر، مراحل ثبت نام و رزرو غرفه در نمایشگاه را انجام دهند:

ثبت نام و رزرو غرفه در نمایشگاه

ارائه صدها فرصت شغلی در دانشکده فنی دانشگاه تهران

صدها موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران در انتظار دانشجویان است و آنها می‌توانند ضمن آشنایی با صنایع مختلف ایران، به فرآیند ورود خود به بازار کار تسریع ببخشند. نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران به مدت سه روز از ۸ الی ۱۰ خرداد برگزار می‌شود و کارجویان از ۲۰ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد، برای ارسال رزومه زمان دارند. برای شرکت در این نمایشگاه و آشنایی با کلیت آن، اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی