ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مقایسه بلیط هواپیما از میان سایت های معتبر در سفرمارکت

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که برای سفر خود، بلیط خریداری کنید و سپس متوجه شوید همان بلیط را آژانس دیگری با قیمت بسیار پایین‌تری ارائه می‌کرده است؟ بهترین کار برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که برای سفر خود، بلیط خریداری کنید و سپس متوجه شوید همان بلیط را آژانس دیگری با قیمت بسیار پایین‌تری ارائه می‌کرده است؟ بهترین کار برای جلوگیری از این وقایع این است که پیش از سفر و خرید بلیط هواپیما، قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا با هم درباره مقایسه قیمت بلیط هواپیما در سفرمارکت بخوانیم.

موتور جستجویی به نام سفرمارکت!

آگاهی از بهترین خدمات و کمترین قیمت‌های موجود در بازار در حداقل زمان ممکن، ارزش افزوده‌ای است که سفرمارکت مایل است به کاربران خود ارائه بکند. سفرمارکت به عنوان شرکتی دانش بنیان در صنعت گردشگری، در راستای ارائه راه حلی جامع جهت پاسخگویی به نیازهای بازار گردشگری ایران، راه اندازی شده است. با سفرمارکت با اطمینان سفر می‌کنید.

سفرمارکت در واقع بزرگ‌ترین بازار آنلاین گردشگری کشور است که همانند یک موتور جستجو اما به صورت تخصصی در حوزه گردشگری، بهترین و ارزانترین قیمت‌ها را از بین بیش از صدها سایت، جستجو می‌کند و به شما نمایش می‌دهد. سفرمارکت به مسافرین این امکان را می‌دهد تا با جستجو، مقایسه و انتخاب خدمات گوناگون گردشگری و با دسترسی ساده و آسان، سفری اقتصادی و با ارزانترین قیمت بازار را تجربه کنند.

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت چگونه است؟

خرید بلیط هواپیما از میان 65 سایت معتبر یکی از دغدغه‌های مسافرانی است که می‌خواهند با صرفه‌جویی در قیمت بلیط هواپیما، مدت زمان سفر یا کیفیت سفر خود را افزایش بدهند. این که شما بتوانید بلیط هواپیما ارزان تهیه کنید و سفر خود را اقتصادی و به صرفه نگه دارید به عوامل مختلفی وابسته است. برای نمونه اگر زمانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنید زمان اوج گردشگری در کشور مقصد باشد شما باید هزینه بیشتری بابت خرید بلیط هواپیما بپردازید. توجه به کلاس پروازی (اکونومی، بیزنس، فرست کلس) تعداد توقف و شرکت هواپیمایی از دیگر عوامل مهمی است که در رسیدن شما به بلیط هواپیما ارزان تاثیرگذار خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما مانند هر خرید دیگری نیاز به زمانی مناسب دارد. در صورتی که بخواهید در آخر هفته‌ها سفر بکنید و بلیط هواپیما خود را نیز در آن زمان خریداری بکنید، باید هزینه‌ی بیشتری متقبل شوید. امروزه در دنیا مارکت‌پلیس‌های زیادی به وجود آمده‌اند که تمام قیمت‌های بلیط‌های هواپیمایی‌های مختلف را در یک جا به شما نمایش می‌دهند و شما می‌توانید به راحتی، بهترین گزینه و ارزانترین بلیط هواپیما را جست‌وجو و خریداری بکنید. در واقع با سفرمارکت این امکان را خواهید داشت که خرید و مقایسه قیمت بلیط هواپیما خارجی و داخلی را از بین صدها سایت انجام دهید. شما در سفرمارکت قیمت صدها فروشنده بلیط هواپیما را برای هر مقصدی که می‌خواهید با هم مقایسه می‌کنید و در نهایت از بهترین فروشنده بهترین و مناسب‌ترین خرید را انجام می‌دهید.

با سفرمارکت، می‌توانید قیمت انواع بلیط هواپیما را مقایسه کنید!

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت مزایای زیادی دارد؛ چرا که شما در سفرمارکت بلیط هواپیما را فقط از یک آژانس خریداری نمی‎کنید بلکه می‌توانید بلیط هواپیما را بر اساس مبدا و یا مقصد مورد نظرتان از بین صدها آژانس مسافرتی جست‌وجو کنید و در نهایت ارزانترین بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کنید. بنابراین همیشه در سفرمارکت ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا خواهید کرد. همچنین در سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما در وقت خود صرفه جویی می‌کنید، یعنی به جای جست‌وجو در بین ده‌ها سایت مختلف برای خرید بلیط هواپیما ارزان کافی است در سفرمارکت جست‌وجو کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری کنید.

مقایسه قیمت‌ها به هنگام خرید، اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال، بلیط هواپیما برای کسانی که قصد سفر به کشورهای دیگر یا حتی بخش‌هایی از کشور خود با را دارند، مسئله مهمی است. یکی از مهم‌ترین مزایای ابزارهایی مانند سفرمارکت این است که امکان مقایسه و خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی با بهترین قیمت و امکانات را برای مسافران فراهم می‌کند.

با سفرمارکت از تخفیف‌ها و پیشنهادهای لحظه آخری آژانس‌ها مطلع شوید

خرید بلیط هواپیما مانند هر خرید دیگری نیاز به زمانی مناسب دارد. در صورتی که بخواهید در آخر هفته‌ها سفر بکنید و بلیط هواپیما خود را نیز در آن زمان خریداری بکنید، باید هزینه‌ی بیشتری متقبل شوید. امروزه در دنیا مارکت‌پلیس‌های زیادی به وجود آمده‌اند که تمام قیمت‌های بلیط‌های هواپیمایی‌های مختلف را در یک جا به شما نمایش می‌دهند و شما می‌توانید به راحتی، بهترین گزینه و ارزانترین بلیط هواپیما را جست‌وجو و خریداری بکنید. سفر مارکت به عنوان مارکت پلیس توریسم ایران، به شما کمک می‌کند تا ارزانترین و بهترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری کنید. در واقع با سفرمارکت این امکان را خواهید داشت که خرید و مقایسه قیمت بلیط هواپیمای داخلی و خارجی را از بین صدها سایت انجام دهید.

گفته می‌شود که بلیط‌های سیستمی تغییرات قیمتی زیادی ندارند، اما به هر حال تغییر می‌کنند. بلیط‌های چارتری هم که تغییرات زیادی دارند. بهتر است چند روز متوالی قیمت‌ها را بررسی کنید و کمی صبور باشید تا بتوانید بهترین قیمت را پیدا کنید. از طرفی قیمت‌ها ممکن است در دو روز متوالی تفاوت زیادی داشته باشند. اگر بتوانید تاریخ سفرتان را با نرخ پرواز تغییر بدهید احتمالا در هزینه زیادی صرفه‌جویی می‌شود و هزینه‌ها کاهش خواهند یافت. همچنین مواردی هستند که ممکن است به صورت ناگهانی، بلیط هواپیما با قیمت پایینی را برای شما به ارمغان بیاورند. در این شرایط با عضویت در خبرنامه سفرمارکت می‌توانید بلیط لحظه آخری با قیمتی پایین خریداری کنید.

هنگام خرید از سفرمارکت، می‌توانید از اعتبار آژانس‌ها مطمئن باشید

در هنگام خرید بلیط هواپیما در سفرمارکت نیازی نیست نگران این باشید که آیا سایت و یا آژانس مسافرتی که از آن بلیط هواپیما خریداری می‌کنید معتبر است و یا نه؛ زیرا سفرمارکت فقط از بین آژانس‌های معتبر و دارای مجوزهای رسمی به شما بلیط هواپیمای ارزان را نمایش می‌دهد. علاوه بر قیمت ارزان بلیط هواپیما موضوع مهم دیگری در هنگام خرید بلیط هواپیما مطرح است و آن هم پشتیبانی در صورت تغییر روز و یا کنسل کردن بلیط هواپیما است. در سفرمارکت می‌توانید به سادگی مشکلات خود را با تیم پشتیباتی ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی