ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با گالری عکس MyRoll، تصاویر خود را به آلبوم هایی جاودانه تبدیل کنید

گالری عکس گجت های ما پر شده از عکس های مختلف، تصاویری تلخ و شیرینی که با مرورشان به گذشته ها سفر خواهیم کرد. ساختن اسلایدشو از این عکس ها، راه خوبی است تا تصاویر یک روز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

گالری عکس گجت های ما پر شده از عکس های مختلف، تصاویری تلخ و شیرینی که با مرورشان به گذشته ها سفر خواهیم کرد. ساختن اسلایدشو از این عکس ها، راه خوبی است تا تصاویر یک روز را بدون نیاز به باز و بسته کردن فولدرهای مختلف، به صورت یک جا و در قابی زیبا ببینیم.

MyRoll به عنوان یک گالری عکس هوشمند، کار دسته بندی و ساخت اسلایدشو از تصاویر شما را به صورت خودکار و به شکلی مقبول انجام می دهد.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

MyRoll در زمینه نمایش تصاویر فرق چندانی با گالری عکس پیش فرض iOS و اندروید ندارد، با این حال یک سری از تفاوت های ظریف باعث شده که بدتان نیاید برای یک بار آن را امتحان کنید.

مثلا لازم نیست در آن تصاویر بندانگشتی را به صورت مربعی ببینید، بلکه قادرید در تنظیمات کاری کنید تا این تصاویر در محیط MyRoll، در فریم اصلی خود (مستطیل های طولی و عرضی) به نمایش دربیایند؛ قابلیتی نه چندان چشمگیر اما مناسب برای ایجاد تنوع.

البته نمایش متفاوت گالری و عکس های Camera Roll، قابلیت اصلی MyRoll نیست. بهترین عمل آن دسته بندی هوشمند تصاویر شما در قالب یک Moment یا قاب عکس پویاست.

MyRoll 2

بدین صورت که اپلیکیشن با تشخیص عکس های مرتبط از طریق تاریخ و زمان ثبت شدن، آنها را در یک قاب با سلول های چهارضلعی جمع می کند. بعد که آیکن پلی را از پایین صفحه بفشارید، عکس های شما در این سلول ها به حرکت افتاده و با انیمیشن های گوناگون، جایشان را با هم عوض می کنند.

نکته خوب اینجاست که می توانید این قاب عکس زنده را مستقیما به فیسبوک ارسال کرده یا آن را به شکل یک لینک خصوصی، از طریق ایمیل، پیامک، واتس اپ، لاین و سایر اپلیکیشن ها با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امکان گزینش از میان تصاویر موجود در هر Moment هم به دستان خودتان سپرده شده.

یکی از امکانات ویژه نسخه اندرویدی MyRoll، سازگاری با پوشیدنی هاست. با همگام سازی یک ساعت هوشمند با این اپلیکیشن، قادرید گالری موبایلتان را در صفحه کوچک ساعت هوشمند مشاهده کرده و حتی از آنها به عنوان تصویر پیش زمینه صفحه ساعت بهره ببرید.

MyRoll برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده و استفاده از مزایای آن کاملا رایگان است، از این رو تجربه اش را به شما پیشنهاد می کنیم.

MyRoll

MyRoll

سازنده: .Flayvr Media Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 11.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حسام
    حسام | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

    بهترین کاربردش همینه که با اندروید پوشیدنی سازگاره و گالری رو میشه روی ساعت داشت

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

    دوستان سلام در ویندوزفون با دانلود نرم افزارmovie creatorازاستور مایکروسافت میتوانید از عکسهای موجود در گالری گوشی فیلم تهیه حتی اهنگ دلخواه راهم ضمیمه وبهنگام استفاده ولذت ببرید.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    تشکر آقای بیگ زاده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی