ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی VSCO Cam؛ همتای اینستاگرام در ویرایش تصاویر

عرضه تلفن های هوشمند با دوربین های قوی، امروزه موجب رونق گرفتن اپ های ویرایش تصویری همچون اینستاگرام شده و در حال حاضر شبکه های اجتماعی عکاسی از پرجمعیت ترین محافل دنیای مجازی به حساب می آیند. درست است که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

عرضه تلفن های هوشمند با دوربین های قوی، امروزه موجب رونق گرفتن اپ های ویرایش تصویری همچون اینستاگرام شده و در حال حاضر شبکه های اجتماعی عکاسی از پرجمعیت ترین محافل دنیای مجازی به حساب می آیند.

درست است که اینستاگرام از لحاظ تعداد کاربران و محبوبیت کاملا دست نیافتنی شده، با این وجود رقیبی به نام VSCO Cam نیز در این عرصه حضور دارد که با ویژگی هایی متفاوت، موفق شده تا طرفداران پر و پاقرصی را برای خودش دست و پا کند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

امکانات عکاسی و ویرایش تصویر در VSCO Cam، بر خصوصیات اجتماعی آن ارجحیت دارد. از این رو در آن خبری از لایک کردن و گذاشتن نظر برای تصاویر نیست. اگر آثار هنرمندی در آن مورد پسندتان واقع شد، می توانید آنها را در سایر شبکه ها به اشتراک بگذارید یا کارهای وی را دنبال کنید.

امکانات عکاسی VSCO Cam در نسخه iOS به مراتب کامل تر از نسخه اندروید آن است و قابلیت هایی مثل تنظیم ISO، خنثی سازی اکسپوژر و سرعت شاتر را تنها در آن می یابید. از این رو یکی از برترین ابزارهای iPhoneography را می توان VSCO Cam دانست. آثار خیره کننده ای که هنرمندان مختلف با این اپ آفریده اند هم کاملا این امر را تصدیق می کند.

VSCO Cam 2

به غیر از منوی Grid که کاتالوگی مسحور کننده از آثار عکاسان حرفه ای است، منوی Journal محلی است برای ایده گرفتن از سوژه های جالب و ساختن یک ژورنال رسمی برای انتشار عکس هایتان در آن. بخشی به نام Shop نیز برای خرید فیلترها و افکت های جدید در نظر گرفته شده است.

ابزارهای ویرایش تصویر VSCO Cam اگر در نسخه پیش فرض بیش از اینستاگرام نباشد، کمتر از آن نیست و از لحاظ دقت و کاربرد به خوبی با آن رقابت می کند. انواع ابزار برای تنظیم اکسپوژر، کنتراست، روشنایی تصویر، شدت رنگ و سایه و شفافیت در آن حضور دارند که برای هر کدام تنظیمات جداگانه ای قرار داده شده.

همگام سازی حساب کاربری شما در VSCO Cam، قابلیتی است که امکان ویرایش تصویر را در دیگر دستگاه ها فراهم نموده و حتی می توان با استفاده از این امکان به Preset های خریداری شده در سایر پلتفرم ها نیز دسترسی داشت.

VSCO Cam استانداردی جدید در اپلیکیشن های ویرایش تصویر پایه گذاری کرده و با آن می توان تصاویری بسیار حرفه ای تر از آثاری که در اینستاگرام می بینیم خلق نمود. از این رو دانلود این اپلیکیشن را به کلیه کاربران iOS و اندروید که تاکنون فرصت تجربه اش را نداشته اند توصیه می کنیم.

VSCO Cam

VSCO Cam

سازنده: Visual Supply Company قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 93.5 / 19.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    زمانی که اندروید داشتم با این اپلیکیشن کار کردم. و واقعا یکی از بهترین های ادیته عکسه. اما وقتی از اندروید اومدم روی ویندوزفون همیشه دنباله برنامه ای معادله وسکوکم بودم. که برنامه فوتوروم رو پیدا کردم. که بنظر من برنامه فوتوروم توی ویندوزفون با وجود داشتنه کمی باگ اما از وسکو کم کاملتره و همینطور امکاناته بیشتری رو نسبت به وسکو کم در اختیارت میزاره.

  • رضا ساسانیان
    رضا ساسانیان | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    یک برنامه فوق العاده، واقعا عالیه
    شخصا ادیت هام و داخل VSCOcam و snapseed انجام میدم و تو اینستاگرام به اشتراک میزارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی