ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی: خریداران اصلی G Flex 2 کاربران ۳۰ الی ۴۵ ساله خواهند بود

تلفن هوشمند G Flex 2 هنوز راه خودش را به بسیاری از بازارهای جهانی باز نکرده ولی کاربران کشورهای کره جنوبی، تایوان و ایالات متحده آمریکا این فرصت را داشته اند تا محصول یاد شده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

تلفن هوشمند G Flex 2 هنوز راه خودش را به بسیاری از بازارهای جهانی باز نکرده ولی کاربران کشورهای کره جنوبی، تایوان و ایالات متحده آمریکا این فرصت را داشته اند تا محصول یاد شده را تجربه نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

درست همانند اولین G Flex که در سال ۲۰۱۳ معرفی گشت، مدل تازه رونمایی شده نیز دارای بدنه ای خمیده و البته منعطف است که سبب می گردد هر کسی به سراغ آن نرود و تنها قشری خاص از کاربران انتخابش نمایند.

در همین راستا اخیراً "فوکوس تایوان" گزارشی را منتشر نموده که در آن، Jee Hyung Lee، مدیرعامل دفتر تایوان شرکت ال جی ذکر کرده، کمپانی اش انتظار دارد G Flex 2 عمدتاً توسط کاربران اهل دنیای کسب و کار که سنی مابین ۳۰ الی ۴۵ سال دارند خریداری گردد.

هر چند گفته های این مقام شرکت مورد بحث به بازار تایوان محدود می شود، ولی منابع مختلف گمانه زنی می نمایند که ال جی در مورد سایر بازارهای جهانی نیز دیدگاهی مشابه خواهد داشت.

گزارش مذکور می افزاید کره ای ها انتظار دارند تا پایان سال جاری حدود ۲۰.۰۰۰ دستگاه از موبایل تازه خودشان را در تایوان به فروش برسانند. اگرچه این عدد به نظر چندان بزرگ نمی رسد اما نباید از خاطر برد که بازار تلفن هوشمند در تایوان، آنقدر هم وسیع و پر تقاضا نیست.

G Flex 2 از ال جی به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز بوده و از نمایشگر ۵.۵ اینچی P-OLED با رزلوشن ۱۰۸۰P بهره می برد. از سایر مشخصه های این محصول نیز می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • یه مرد
    یه مرد | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    کسانی که این گوشی رو دارن لطفا جواب بدن
    قیمت چند و از کجا خریدین لطفا اادرس بدین

  • TROOL
    TROOL | ۲ فروردین ۱۳۹۴

    من میخواستم بخرم اان دیه نمیخرم {فردا میگن پیرمردا خریدن} سلام پیر مرد

  • Parsaabazar
    Parsaabazar | ۲ فروردین ۱۳۹۴

    2Gb رم داره نه 3gb لطفا اصلاح کنید با تشکر

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴

      درود

      مدل 16 گیگ، 2 گیگ رم
      و مدل 32 گیگ، 3 گیگ رو داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی