ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با جدیدترین اسپیکر بلوتوث کمپانی Ultimate Ears آشنا شوید

چنین تصور می شود که کمپانی Ultimate Ears، بهترین اسپیکرهای بلوتوث را می سازد. امروز این شرکت از اسپیکرهای جدیدی به نام UE Roll پرده برداشته که قابلیت جالبی به آن افزوده گشته؛ اسپیکرهای یاد شده در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

چنین تصور می شود که کمپانی Ultimate Ears، بهترین اسپیکرهای بلوتوث را می سازد. امروز این شرکت از اسپیکرهای جدیدی به نام UE Roll پرده برداشته که قابلیت جالبی به آن افزوده گشته؛ اسپیکرهای یاد شده در برابر آب مقاوم هستند و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می رسند.

UE Roll توانسته برای این اسپیکر، گواهی IPX7 را دریافت کند، به این معنی که شما می توانید آن را با خود به حمام برده، درون وان قرار داده و یا زیر باران یا کنار استخر به راحتی از آن استفاده نمایید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اسپیکر یاد شده از دو پورت بهره می برد که شامل یک پورت USB و همچنین یک ورودی aux می شوند. از سوی دیگر سازنده ی محصول مورد بحث ادعا دارد که این اسپیکر در برابر ضربات نیز مقاوم است. طراحی محصولات شرکت Ultimate Ears به طور کلی به گونه ای هستند که شما قادر هستید آنها را در کیف خود گذاشته و با خیال راحت جا به جا کنید.

roll1_2040.0-w600

اسپیکر مورد بحث صرفا ۳۴۰ گرم وزن داشته و در نگاه اول به شکل یک ظرف غذا شباهت بسیاری دارد. لازم به ذکر است که کمپانی سازنده محصولاتی کوچک تر را نیز تولید نموده اما این اسپیکر اولین محصول آنها با گواهی IPX7 به شمار می رود.

roll3_2040.0-w600

گواهی یاد شده به معنای آن است که با خیال راحت می توانید برای ۳۰ دقیقه آن را در عمق یک متری آب قرار دهید و آسیبی نیز به عملکرد آن وارد نخواهد شد.

باتری اسپیکر مذکور نیز تا ۹ ساعت می تواند برای شما به پخش موسیقی بپردازد و در صورتی که از یک ارتباط بی سیم بهره بگیرید، از پخش کننده ی اصلی تا ۲۰ متر می تواند دور شود.

roll2_2040.0-w600

همچنین ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که صدای پخش شده از اسپیکر بسیار شفاف و عالی بوده و به نظر می رسد که بهترین انتخاب برای خرید تا سقف ۱۰۰ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حسين
    حسين | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    من اين اسبيكر رو از سوئد خريداري كردم....
    خيلييييي خوببب عايه ارزس داره ادم تا ٥٠٠ هزار تومان هم جاش بدههه..،

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014
    Google I/O 2015 = WWDC 2014 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    مدل ٢ گرافيكه FURY هم معرفي شده با قيمت ١٥٠٠ دلار ! يك كامپيوتر خيلي كوچك به اسم كوانتوم با دو GPU مدل R9 FURY X كه هر كدوم 4096 ريز هسته داره معرفي شده كه نسبت به مدل R9 290X كه ٢٥٠٠ هسته داشت پيشرفت خوبيه و مصرفش هم همونقدره ! با اينكه تكنولوژي ساخت هر دو روي ٢٨ نانومتر هستش

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014
    Google I/O 2015 = WWDC 2014 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    بنچمارك گرافيكي فوقالعاده متال و قدرت ٤ برابري اون نسبت به مدل غير متال !!!!!!!!!
    http://www.anandtech.com/show/9223/gfxbench-3-metal-ios
    قدرت بي نظير متال بر روي محصولات اپل را ببينيد
    واقعا اعجاب آوره و دعا ميكنم روزي اندرويديها هم به اين قدرت برسند (تو خواب )

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی