ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سازنده افزونه Adblock اپلیکیشن مرورگر خود را برای iOS عرضه کرد

سازندگان افزونه Adblock Plus، مسدودکننده تبلیغات اینترنتی، به تازگی از یک اپلیکیشن مرورگر برای سیستم عامل iOS رونمایی کردند. Adblock Browser که نسخه بتای آن حدودا چهار ماه پیش در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

سازندگان افزونه Adblock Plus، مسدودکننده تبلیغات اینترنتی، به تازگی از یک اپلیکیشن مرورگر برای سیستم عامل iOS رونمایی کردند. Adblock Browser که نسخه بتای آن حدودا چهار ماه پیش در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته بود، از امروز بالاخره برای دانلود در اپ استور قرار گرفت.

کمپانی سازنده هدف اصلی از ساخت این مرورگر را جلوگیری از نمایش تبلیغات مزاحم هنگام وبگردی عنوان کرده، اما اهداف دیگری همچون حفاظت از کاربران در مقابل بدافزارها، حفظ باتری و کاهش مصرف دیتا را نیز دنبال می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گفتنی است که Adblock Browser، اولین اپلیکیشنی است که به طور رسمی امکان مسدودسازی تبلیغات را به آیفون و آیپد می آورد. پیش از این، کاربران iOS برای نصب این اپلیکیشن ها چاره ای جز جیلبریک کردن گجت خود نداشتند.

از آنجایی که مدت زمان زیادی تا کنفرانس اپل در سن فرانسیسکو و احتمال اعلام موعد عرضه iOS 9 باقی نمانده، زمان بندی انتشار Adblock Browser را می توان جالب توجه توصیف کرد.

Adblock Browser 2

با عرضه این مرورگر، مطمئنا استفاده از مسدودکننده های تبلیغات در iOS به امری عادی تبدیل خواهد شد و همین عرصه را بر ناشرینی که به کسب سودهای کلان از تبلیغات عادت کرده اند، تنگ خواهد کرد.

Till Faida، یکی از موسسان کمپانی در مورد Adblock Browser می گوید: " آوردن اپلیکیشن مسدود کننده تبلیغاتمان به iOS، برای کاربرانی که با موبایل به وبگردی می پردازند اهمیت فراوانی برایمان داشت. با توجه به محبوبیت پلتفرم iOS در کشوری همچون ایالات متحده، انتظار داریم که Adblock Browser در اپ استور بسیار موفق ظاهر شود. از اپل به خاطر همکاریش در این پروژه تشکر می کنیم و منتظر عرضه iOS 9 هستیم که امکانات به مراتب بیشتری برای مسدود کردن تبلیغات در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد داد."

Adblock Browser

Adblock Browser

سازنده: Eyeo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 7.8 / 38 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • رامین
    رامین | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    دوست عزیز شما اندروید رو دوست نداری چرا توهین میکنی به انتخاب خیلیای دیگه . من عاشق آیفون و ios هستم از کسایی که مثل شما میان زیر خبرای اپل چرند مینوسن هم بدم میاد دلیلم نمیشه شما بیای به اندروید توهین کنی یاد بگیرید به انتخاب همدیگه احترام بزارید خب شما دوست ندارید راجع به اندروید نظر نده بهش هم فکر نکن به خدا آدم میاد زیر این خبرارو میخونه فقط یه عده افتادن دارن خودشونو نابود میکنن نمیدونم آیفون آشغاله یا نمیدونم اندروید هنگ میکنه و... خب هر کسی خودش عقل داره یه بار آیفون بخره یه گوشی اندرویدی بگیره بدش بیاد دیگه نمیگیره به سلیقه همدیگه احترام بزارید خواهشا . چقد طولانی شد:دی

  • parsa
    parsa | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    چرا وقتي وارد سايت خودتون مي شيم تبليغات نمي ره

  • saleh
    saleh | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    از دست تبلیفات راحت شدم ، خیلی خوبه

  • m. masoud
    m. masoud | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    من از افزونه Ad block استفاده میکنم. خوبه

مطالب پیشنهادی