ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توییتر اولین گام برای ورود به صنعت بازی های ویدیویی را بر می دارد

کمپانی توییتر، به تازگی سمتی جدید مربوط به حوزه بازی های ویدیویی و گیمینگ اضافه کرده است و قصد دارد که گامی اساسی برای ورود به این صنعت بردارد. رودریگو وِلوسو، مدیر اسبق محتویات گیمینگ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

کمپانی توییتر، به تازگی سمتی جدید مربوط به حوزه بازی های ویدیویی و گیمینگ اضافه کرده است و قصد دارد که گامی اساسی برای ورود به این صنعت بردارد. رودریگو وِلوسو، مدیر اسبق محتویات گیمینگ یوتوب، جدیدا به کمپانی مورد بحث پیوسته است تا مدیریت بخش گیمینگ را بر عهده بگیرد.

ولوسو در صحبت اخیر خود با وب سایت Variety توضیح داده است که نقش جدید وی، همکاری با تولید کنندگان محتوا برای استفاده درست از پلتفرم توییتر را شامل می شود. بنابر گفته ولوسو، وی وظیفه دارد که «ابزار مورد نیاز را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد تا آن ها بتوانند از این پلتفرم نهایت بهره را ببرند.»

ولوسو، در ماه سپتامبر اخیر به کمپانی توییتر پیوست اما نتایج کار وی تا زمان پخش مراسم The Game Awards امسال، قابل مشاهده نبود. بنابر گزارش Variety، توییتر ابزارهایی خاص در اختیار تهیه کنندگان مراسم مورد بحث گذاشت تا امکان تولید محتوا برای فرش قرمز مراسم و نیز روی خود توییتر، بهتر صورت گیرد.

بعد از یوتوب، حالا نوبت به شبکه اجتماعی توییتر رسیده است که از گیمرها حمایت کند. کمپانی یوتوب نیز چندی پیش و در ماه آگوست، سرویس مخصوص گیمینگ خود را راه اندازی کرد که به کمک آن می توان با سرعت هرچه بیش تر، به لایواستریم ها، محتویات و ویدیوهای مربوط به بازی های ویدیویی دسترسی داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی