ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن چرخه؛ خرید و فروش آنلاین کتاب های نو و دست دوم

متأسفانه مدت هاست که یاری قدیمی به نام کتاب به دست فراموشی سپرده شده است. اگر بخواهیم نیم نگاهی به این بخش داشته باشیم باید بگوییم که سرانه ی مطالعه ی کشور در مقایسه با ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

متأسفانه مدت هاست که یاری قدیمی به نام کتاب به دست فراموشی سپرده شده است. اگر بخواهیم نیم نگاهی به این بخش داشته باشیم باید بگوییم که سرانه ی مطالعه ی کشور در مقایسه با کشورهای پیشرفته ی دنیا و حتی کشورهای در حال توسعه فاجعه بار است. آمارهایی که بدترین آن ها خبر از سرانه ی 2 دقیقه ای و بهترین آن ها خبر از سرانه ای 13 دقیقه ای می دهند.

از این رو نهادهای بسیاری تشکیل شدند تا مردم جامعه را به سمت کتاب و کتاب خوانی سوق دهند. با توجه به همین موضوع نیز همانند دیگر محصولات تفریحی، فروشگاه های مختلفی برای خرید کتاب های گوناگون ایجاد شد که با ارائه ی پیشنهادات مختلف سعی در جلب مخاطبان به این حیطه و افزایش سطح آگاهی داشت.

اگر یادتان باشد چندی پیش بود که مطلبی در رابطه با اپلیکیشن خوش ساخت کنسل منتشر کردیم. امروز و در ادامه ی مطلب قصد داریم یکی دیگر از اپلیکیشن های مشابه را به نام چرخه برایتان معرفی کنیم. این اپلیکیشن محصولی بومی بوده و تیم توسعه دهنده یونری به عنوان اولین تجربه ی رسمی خود وظیفه ی ساخت آن را بر عهده داشته است.

چرخه پر است از انواع و اقسام کتاب ها در دسته های گوناگون. پیش از هرچیزی می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات فیلترهای دلخواه خود را اعمال نمایید. این فیلترها شامل مواردی چون نام شهر، استان، گروه بندی، سال چاپ و از همه مهمتر قیمت می شود و می تواند شما را در پیدا کردن بهترین مورد پیشنهادی یاری دهد.

ir-unary-charkheh7-w600

علاوه بر این می توانید موارد دلخواه خود را نشان کرده و کتاب های خریداری شده را به بخش قفسه منتقل کنید. ثبت کتاب نیز یکی از جذاب ترین قابلیت های چرخه به شمار می رود. با مراجعه به این بخش قادر هستید کتاب دست دوم و بلا استفاده ی خود را برای فروش بگذارید. کافیست مشخصات آن را به همراه قیمت پیشنهادی وارد کنید.

پس از آن چرخه به صورت رایگان و بدون دریافت ریالی، کتاب شما را به معرض نمایش می گذارد. با گذر از این مرحله، فرآیند خرید و فروش کتاب به دست طرفین معامله سپرده می شود و از نظر حقوقی اپلیکیشن چرخه و تیم توسعه دهنده ی آن مسئولیتی بر عهده نخواهند داشت.

چرخه علاوه بر آن که شرایطی را مهیا کرده تا کتاب های کم یاب و نایاب را با قیمت های به مراتب کمتر پیدا کنید، ترویج دهنده ی فرهنگ کتاب خوانی بوده و گامی هر چند کوچک در این عرضه برداشته است. فراموش نکنید که با خرید کتاب های دست دوم از قطع بی رویه ی درخت ها برای تهیه کتاب های نو نیز جلوگیری می شود.

چرخه (خرید و فروش کتاب)

چرخه (خرید و فروش کتاب)

سازنده: یونری قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • reza4520
    reza4520 | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    فکر کنم به خاطر تحریمای گوگل نمی تونن به گوگل پلی دسترسی داشته باشن !

    • Mohammad Reza
      Mohammad Reza | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

      اپ ایرانی تو گوگل پلی زیاده. فکر نکنم برنامه های رایگان مشکلی داشته باشن

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    تو گوگل پلی چرا نیست؟

  • behrah
    behrah | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    خیلیم عالی من که خیلی وقته دنبال همچین برنامه ای بودم دمشون گرم ولی ای کاش قابلیت جستجو داشت

  • reza4520
    reza4520 | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    خیلی جالبه . ولی حیف امکان جست وجو ندارد

  • reza4520
    reza4520 | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    خیلی برنامه جالب و کاملیه . فقط حیف امکان سرچ نداره

مطالب پیشنهادی