ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو موبایل قدرتمند از ال جی در پایگاه داده GeekBench رویت شد

مدتی پیش بود که موبایلی تازه و پرچمدار از سوی ال جی در پایگاه داده GeekBench رویت شد. این موبایل جدید ظاهراً به پردازنده اسنپدراگون 820 مجهز شده و به همین جهت، نمی توان آن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

مدتی پیش بود که موبایلی تازه و پرچمدار از سوی ال جی در پایگاه داده GeekBench رویت شد. این موبایل جدید ظاهراً به پردازنده اسنپدراگون 820 مجهز شده و به همین جهت، نمی توان آن را دستگاهی انقلابی خواند و احتمال دارد صرفاً موبایلی قدرتمند، مانند LG V20 باشد.

اما حالا اطلاعات بیشتری درباره موبایل های آتی ال جی به دست آمده و بنابر لیست تازه پایگاه داده GeekBench، باید منتظر دو مدل دیگر باشیم که یکی از آنها محدود به ایالات متحده است. این موبایل، با شماره مدل LGUS997 شناخته می شود و از پردازنده MSM 8996 بهره می گیرد؛ نامی که کوالکام برای هر دو چیپست اسنپدراگون 820 و 821 انتخاب کرده. این موبایل هوشمند همچنین به 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید نوقا مجهز شده است.

از سوی دیگر، موبایل دوم با شماره مدل LGE LGM-G600L، مشخصاتی مشابه با LGUS997 دارد اما نتایج بنچمارک، امتیازی پایین تر را نشان می دهد. هنوز گمانه زنی درباره برنامه های ال جی دشوار است، اما دانستن این موضوع که کمپانی کره ای، سخت به توسعه موبایل های جدید مشغول شده می تواند موجب دلگرمی باشد.

به احتمال زیاد، بعد از برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 و رونمایی از پرچمدار جی 6، خبرهای بیشتری درباره موبایل های جدید ال جی خواهیم شنید. شکی نیست که کره ای ها می خواهند پیش از معرفی محصولات تازه، تمام تمرکز تبلیغاتی خود را روی جی 6 معطوف سازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza omid
    Alireza omid | ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

    ????

مطالب پیشنهادی