ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Energy Bar؛ شیوه ای متفاوت برای نشان دادن میزان شارژ باتری

همانطور که می دانید شیوه های زیاد و متنوعی برای نشان دادن میزان شارژ باتری در دیوایس های هوشمند اندرویدی وجود ندارد. در رابطه با همین موضوع میزان شارژ باتری اغلب به وسیله ی یک ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

همانطور که می دانید شیوه های زیاد و متنوعی برای نشان دادن میزان شارژ باتری در دیوایس های هوشمند اندرویدی وجود ندارد. در رابطه با همین موضوع میزان شارژ باتری اغلب به وسیله ی یک آیکن باتری در کنار درصد شارژ به کاربر نشان داده می شود. به لطف اپلیکیشن Energy Bar حالا قادر هستید میزان شارژ باقی مانده ی دستگاه همراه خود را به شیوه ای متفاوت مشاهده نمایید.

این ابزار میزان شارژ تلفن همراه را به صورت نواری نازک و رنگی در بالای نوار اعلان به نمایش می گذارد. به بیانی ساده با نصب Energy Bar و فعال کردن آن یک نوار رنگی که از رنگ سبز به رنگ قرمز در حال تغییر است به بالاترین قسمت نمایشگر اضافه خواهد شد و با تغییرات خود، میزان شارژ باقی مانده را به کاربر اطلاع می دهد.

به عنوان مثال در تنظیمات پیش فرض رنگ سبز به معنای 100 درصد شارژ و رنگ قرمز به معنای 1 درصد شارژ باتری است. همچنین این امکان برای کاربر فرآهم شده است تا بتواند حالت تک رنگ را نیز انتخاب کند. در همین رابطه با انتخاب حالت تک رنگ، با کم شدن شارژ تلفن همراه از طول این نوار نازک نیز کاسته می شود.

در ادامه با مراجعه به بخش تنظمیات نوع نوار و میزان ضخامت آن قابل تغییر است. Energy Bar این امکان را به کاربر می دهد تا حداقل ضخامت این نوار رنگی را 1 پیکسل انتخاب نماید. علاوه بر آن امکان مشخص کردن محل قرار گیری این نوار رنگی وجود دارد و در صورت نیاز قادر هستید از طریق بخش Bar Visibility آن را در اپلیکیشن های تمام صفحه پنهان نمایید.

با کمک بخش Color Configuration نیز می توانید برای درصدهای مختلف شارژ باتری رنگی دلخواه انتخاب نمایید. به عنوان مثال می توان از 1 تا 20 درصد شارژ را به رنگ قرمز، از 26 تا 51 درصد شارژ را به رنگ زرد، از 52 تا 75 درصد شارژ را به رنگ آبی و از 76 تا 100 درصد شارژ را به رنگ سبز در آورد.

این قابلیت فهمیدن میزان شارژ باتری را بسیار راحت تر می کند. شاید فکر کنید که Energy Bar نیز خود شارژ باتری را هدر می دهد؛ در این رابطه باید بگوییم میزان مصرف این اپلیکیشن از پردازنده ی دستگاه در مواقع بیکاری تقریباً صفر بوده و میزان مصرف باتری آن هم بسیار محدود است.

اگر خواهان یک نوار استاتوس خلوت و شیوه ای متفاوت برای نشان دادن میزان شارژ باتری هستید Energy Bar یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که می شناسیم. نظرتان درباره ی Energy Bar چیست؟ تجربیات خود را در این خصوص با ما به در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

Energy Bar

Energy Bar

سازنده: IJP قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۴ اسفند ۱۳۹۵

    گوشی شیاومی داشته باشید ..نیازی به این برنامه نیست ..خودشون دارند ..

  • army-epicur
    army-epicur | ۳ اسفند ۱۳۹۵

    این شخصی سازی های آندروید خودش یه دنیاس

  • | ۳ اسفند ۱۳۹۵

    اگه باطری زیاد مصرف نکنه خوبه

  • poorya.db
    poorya.db | ۳ اسفند ۱۳۹۵

    اپلیکیشن "باتری گو" هم تو کافه بازار هست.
    مقدار درصد باتری رو با تنظیمات دلخواه کاربر (خیلی گستزده!) به فارسی یا انگلیسی اعلام می کنه.

مطالب پیشنهادی