ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درآمدهای آمازون
کسب و کار

آمازون از درآمد هنگفت خود در سه ماهه ابتدایی سال 2017 خبر می دهد

آمازون گویا قصد پایین آمدن ندارد و روالی صعودی را در پیش گرفته. این کمپانی که در سه ماهه ابتدایی سال 2016 موفق به کسب درآمد 29.1 میلیارد دلاری شده بود، با جهشی عظیم در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

آمازون گویا قصد پایین آمدن ندارد و روالی صعودی را در پیش گرفته. این کمپانی که در سه ماهه ابتدایی سال 2016 موفق به کسب درآمد 29.1 میلیارد دلاری شده بود، با جهشی عظیم در سه ماهه اول 2017 به رقم 35.7 میلیارد دلار رسید.

درآمد اجرایی از مبلغ 1.1 میلیارد دلار به 1 میلیارد دلار کاهش یافت و درآمد خلاص نیز 724 میلیون دلار برآورد شده که بابت هر سهم 1.48 دلار حساب می شود. در سال گذشته این دو رقم به ترتیب 513 میلیون و 1.07 دلار بودند.

جریان پول نقد جاری با افزایشی 53 درصدی به 17.6 میلیارد دلار رسید و جریان پول نقد آزاد نیز به 10.2 میلیارد دلار افزایش یافت که در قیاس با 6.7 میلیارد سال گذشته، جای تحسین دارد.

جالب است که آمازون امسال موفق شد تا جایگاه اول از نگاه جلب مشتریان را کسب کند. در زمینه فیلم و سینما نیز این کمپانی موفق به دریافت سه جایزه اسکار شد که یکی از این جوایز به اصغر فرهادی بابت فیلم فروشنده رسید.

برای سه ماهه دوم سال 2017، آمازون انتظار دارد تا درآمدی مابین 35.25 میلیارد تا 37.75 میلیارد دلار کسب کند. باید دید که موفقیت آمازون در فصل بهار نیز تکرار می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • New Wolf
    New Wolf | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    میدونم ربطی نداره ولی live اینستاگرام فیلتر شده؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی