ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون «اکو شو» معرفی شد؛ اسپیکر هوشمندی با نمایشگر 7 اینچی [تماشا کنید]

آمازون بالاخره نسل بعدی اسپیکرهای هوشمند خود را با نام اکو شو «Echo Show» معرفی کرد. همانطور که پیشتر هم در شایعات دیده بودیم و انتظار داشتیم، گجت جدید غول خرده فروشی دارای یک صفحه ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

آمازون بالاخره نسل بعدی اسپیکرهای هوشمند خود را با نام اکو شو «Echo Show» معرفی کرد. همانطور که پیشتر هم در شایعات دیده بودیم و انتظار داشتیم، گجت جدید غول خرده فروشی دارای یک صفحه نمایش لمسی است و امکان برقراری مکالمه تصویری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گفتنی است اکو شو از تمام قابلیت های نسل پیشین خود همانند تنظیم تایمر و پخش کردن موسیقی برخوردار بوده و به علاوه نمایشگر تعبیه شده در آن هم توانایی های بسیاری را به محصول جدید آمازون افزوده است. کاربران می توانند از این صفحه نمایش برای مشاهده وضعیت آب و هوا و لیست فعالیت های برنامه ریزی شده خود استفاده کنند و علاوه بر آن به تماشای ویدیوهای موجود در یوتوب و یا آمازون بپردازند.

همچنین لازم به ذکر است که اکو شو می تواند همانند یک قاب عکس دیجیتال، تصاویر موجود در سرویس آمازون Prime Photos را به نمایش بگذارد و یا در حین پخش موسیقی، متن آهنگ را روی نمایشگر خود نشان دهد.

این محصول با نمایشگر 7 اینچین خود قابلیت های فراوانی را علاوه بر ویژگی های نسل پیشین ارائه می دهد

حتی آمازون عنوان کرده که اکو شو می تواند از طریق وای فای به دوربین های امنیتی متصل شده و به صورت زنده تصاویر در حال ثبت توسط آنها را نشان دهد. مثلاً کاربر با استفاده از قابلیت مذکور قادر است به راحتی و با گفتن «الکسا درب جلویی را به من نشان بده» از وضعیت موجود مقابل درب خانه خود آگاه شود.

از نظر مشخصات سخت افزاری هم بد نیست بدانید که اکو شو از فناوری میکروفنی همانند نسل گذشته خود بهره مند بوده با این تفاوت که به جای هفت عدد از هشت میکروفن برخوردار است. همچنین نمایشگر آن یک پنل 7 اینچی است و دوربین تعبیه شده در آن هم دقتی 5 مگاپیکسلی دارد. ناگفته نماند گجت مورد بحث از هفتم تیر ماه با قیمت 230 دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اسپیکر خیلی خوبیه. ویدیو هم خیلی عالی بود. فکر کنم حرکت بعدی آمازون ساختن یک ربات خانگی مثل JIBO یا LG Hub Robot باشه که چنین چیزی فوق‌العاده میشه.

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    كاش روى طراحيش بيشتر كار ميكرد

مطالب پیشنهادی