ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپ SwiftKey با امکانات جدید برای پلتفرم iOS به روز شد

SwiftKey یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های کیبورد با امکانات جدیدی برای پلتفرم iOS به روز رسانی شده است. اگر یکی از آی دیوایس های اپل شامل iPhone ،iPad یا iPod touch را در اختیار دارید ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

SwiftKey یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های کیبورد با امکانات جدیدی برای پلتفرم iOS به روز رسانی شده است. اگر یکی از آی دیوایس های اپل شامل iPhone ،iPad یا iPod touch را در اختیار دارید و از SwiftKey به عنوان کیبورد دستگاه خود استفاده می کنید باید بگوییم که آخرین تغییرات این اپ نیز شامل حال شما خواهد شد.

جدیدترین به روز رسانی عرضه شده برای این برنامه شامل چند تم جدید، 15 زبان تازه، بهبودهایی در عملکرد لمس 3 بعدی و... می شود. حالا کاربران قادر هستند اموجی های مورد نظر خود را سریع تر از هر زمان دیگری پیدا نمایند. ظاهراً پنل جدیدی برای پیش بینی اموجی ها در نسخه iOS اپ SwiftKey در نظر گفته شده است.

بدین طریق وقتی روی یک سری اموجی های منظم ضربه بزنید این بخش نیز به نمایش در خواهد آمد. مجموعه ای متشکل از 18 اموجی که با جمله شما مطابقت دارد پس از نوشتن چیزی توسط کاربر به صورت پاپ آپ به نمایش در می آید و پس از آن تنها کاری که باید بکنید فشار دادن کلید اموجی مورد ظر است.

علاوه بر این بسته ای جدید از تم ها به نام Oxygen به SwiftKey اضافه شده است. این تم ها رنگ های مختلفی همچون قرمز، نارنجی، زرد و... را در اختیار کاربران قرار می دهند. تمامی این تم ها که به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته اند را می توانید در منوی Design واقع در گوشه سمت راست بالا پیدا کنید.

SwiftKey اعلام کرده است که با توجه به نظرات دریافت شده از سوی کاربران تصمیم گرفته است تا بازخورد لمسی را برای کاربران آیفون 7 و نسخه های جدیدتر این دستگاه به ارمغان بیاورد. همچنین قابلیت سوایپ برای حرکت مکان نما (کرسر) نیز در حال حاضر واکنش بیشتری از خود نشان می دهد.

در طی این به روز رسانی که برای پلتفرم iOS انجام گرفته، پشتیبانی از 15 زبان دیگر نیز به SwiftKey اضافه شده است. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه کیبورد محبوب SwiftKey را برای پلتفرم iOS از طریق اپ استور دانلود نمایید و از آخرین امکانات اضافه شده به این اپ نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • toofaN Z
    toofaN Z | ۳۱ تیر ۱۳۹۶

    كاش فلكسي ام مثله اين اپ اينجوري پشتيباني ميشد
    خيلي كيبورد دوست داشتني اييه فلكسي فقط كاش فارسي داشت

مطالب پیشنهادی