ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک از دو موبایل ارزان قیمت سری Eluga با بدنه فلزی رونمایی کرد

شرکت ژاپنی پاناسونیک به تازگی از دو اسمارتفون به نام های «Eluga Ray 500» و «Eluga Ray 700» رونمایی کرده که از بدنه فلزی، سنسور اثر انگشت، اندروید 7 نوقا و دستیار هوشمند اختصاصی پاناسونیک ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۵

شرکت ژاپنی پاناسونیک به تازگی از دو اسمارتفون به نام های «Eluga Ray 500» و «Eluga Ray 700» رونمایی کرده که از بدنه فلزی، سنسور اثر انگشت، اندروید 7 نوقا و دستیار هوشمند اختصاصی پاناسونیک به نام «ARBO» برخوردارند، و فعلاً به صورت اختصاصی توسط فروشگاه «Flipkart» در هند به فروش می رسند.

Eluga Ray 500

«Eluga Ray 500» یک تلفن 5 اینچی با نمایشگر HD است که از شیشه خمیده 2.5D بهره برده، و به 3 گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی و چیپست چهار هسته ای مدیاتک MT6737 مجهز شده است.

موبایل مورد بحث از یک ماژول دوربین دوگانه شامل سنسور 8 مگاپیکسلی واید با زاویه دید 120 درجه و گشودگی f/2.4، به همراه حسگر 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برخوردار بوده و برای ثبت تصاویر سلفی، از دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 استفاده می کند.

این محصول به یک باتری 4000 میلی آمپری و دو اسلات سیم کارت (که می توان از یکی از آنها به عنوان درگاه کارت حافظه استفاده کرد) مجهز شده و جک هدفون را در بالا، و پورت Micro USB را در پایین بدنه خود دارد. Eluga Ray 500 در سه رنگ و با قیمت تقریبی 140 دلار به فروش می رسد.

Eluga Ray 700

«Eluga Ray 700» به عنوان برادر بزرگتر یک نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ دی داشته که توسط شیشه 2.5D گوریلا گلس 3 محافظت می شود. این محصول نیز از رم 3 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا) بهره می برد اما به یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک MT6753 مجهز شده است.

پاناسونیک در موبایل گرانتر خود از دوربین دوگانه صرف نظر کرده و از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با قابلیت Phase Detection و گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره برده و در پنل جلو، دوربین 13 مگاپیکسلی دیگری با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و فلش LED اختصاصی را به کار گرفته است.

محصول مورد بحث مانند برادر کوچکتر خود به جک هدفون و درگاه Micro USB مجهز شده و با باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری، در سه رنگ مشابه و به قیمت تقریبی 155 دلار فروخته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد حسن
    محمد حسن | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    همیشه به فکر کیفیت بوده...?

  • heydar hejazi
    heydar hejazi | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    پاناسونیک شاید برای نسل جدیدا زیاد آشنا نباشه ولی دوره خودش بهترین تلویزیونها و تجهیزات صوتی تصویری میساخت وای وار بازارموبایل به صورت جدی نشد امیدوارم حالا که چند مدل داده بیرون بعدها باز شاهد شاهکاراش باشیم

مطالب پیشنهادی