ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرانجام پلی استیشن 4 هک شد [تماشا کنید]

به نظر می رسد که پرفروش ترین کنسول سال 2017 میلادی یعنی پلی استیشن 4 سرانجام هک شده و بازی های آن به صورت غیر مجاز قابل دانلود و اجرا هستند. در انتهای سال گذشته ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۳

به نظر می رسد که پرفروش ترین کنسول سال 2017 میلادی یعنی پلی استیشن 4 سرانجام هک شده و بازی های آن به صورت غیر مجاز قابل دانلود و اجرا هستند. در انتهای سال گذشته میلادی، هکرها اعلام کردند که راهی برای نفوذ در فریمور 4.05 این کنسول پیدا کرده اند.

پیش از این نیز از چنین دست اخباری مبنی بر پیدا کردن راه نفوذ به سیستم نرم افزاری پلی استیشن 4 منتشر شده بود اما آن طور که از شواهد پیداست، آخرین آن ها، کار را یکسره کرده است.

این شبیه ساز فریمور امکان آپلود بازی های این کنسول را فراهم کرده است و قطعاً افراد زیادی به استفاده از این روش، روی خواهند آورد. طبق اطلاعات منتشر شده، هم اکنون بازی هایی مانند  Grand Theft Auto V ،Uncharted 4: A Thief’s End ،World of Final Fantasy و Dying Light با این روش قابل بازی هستند.

پیش از این هکرها برنامه ای با نام PS4Hen را منتشر کرده بودند که امکان لود کردن بک آپ بازی های این کنسول را فراهم می کرد. در ویدیو زیر، نحوه کار این برنامه به نمایش در آمده است:

جالب است بدانید که با همین روش، می توان شبیه ساز اجرای بازی های پلی استیشن 2 روی پلی استیشن 4 را نصب کرده و به بازی های این کنسول نیز به صورت رایگان و البته غیر قانونی دسترسی پیدا کرد. سونی قابلیت اجرای بسیاری از عناوین ماندگار پلی استیشن 2 را روی پلی استیشن 4 ایجاد نکرده و شاید این اتفاق، فرصت خوبی برای افرادی باشد که می خواهند سری به بازی های خاطره انگیز نسل ششم بزنند.

هنوز به طور کامل مشخص نیست که سونی چه راهی برای مقابله با جیلبریک شدن کنسول پرفروش خودش خواهد داشت و باید در روزهای آتی منتظر ماند و دید که آیا این هک نرم افزاری، روی نسخه های بعدی فریمور پلی استیشن 4 نیز کار خواهد کرد یا سونی بلافاصله جلوی این کار را خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • unknown457
    unknown457 | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    هک کامل کجا بود ! کدوم کشکی کدوم دوغی اگه هک میشد الان فریموری واسش بود نه اینکه خبر پشت خبر ! و یک عده سو استفاده چی هم ورداشتن ویروس فرستادن به اسم فریمور هک شده ! . در کل منتظر هک این کنسول نباشین چون چیپست این کنسول به محض استخراج قفل میشه (صحبتا جک ترون در e3 سال 2013 !)

  • 998877
    998877 | ۲۰ بهمن ۱۳۹۶


    http://ps4portal.net/ps4-jailbreak-official-cfw/
    این هم سایت جلبریک نسخه 5.05
    نسخه خودم 4.7 هست
    پسوردش تو این سایت هست اگه تونستی پیدا کنید اینجا بگذارید تا همه امتحان کنیم
    http://downloadsafe.org/file/Awr662

  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    یعنی بلخره بازی هارو پنج هزار تومن میخریم ???????
    کاشکی جی تگ هم بشه که نخوایم با سی دی بازی کنیم بازی رو نصب کنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی