ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرچمداران جدید سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس
تکنولوژی

استقبال از پرچمداران جدید سامسونگ در کره جنوبی کمتر از حد انتظار بوده است

این طور به نظر می رسد که بر خلاف صحبت های کاملاً مطمئن و خوشبینانه مدیرعامل شاخه موبایل کمپانی سامسونگ در زمان رونمایی، استقبال از پرچمداران جدید این کمپانی در برخی بازارها از جمله کره ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

این طور به نظر می رسد که بر خلاف صحبت های کاملاً مطمئن و خوشبینانه مدیرعامل شاخه موبایل کمپانی سامسونگ در زمان رونمایی، استقبال از پرچمداران جدید این کمپانی در برخی بازارها از جمله کره جنوبی چندان زیاد نبوده است.

وطن سامسونگ همواره جزو کشورهایی بوده که کهکشانی های این کمپانی در آن فروش بسیار خوبی را تجربه می کرده اند، اما انگار این مسئله در خصوص دو موبایل جدید گلکسی S9 و S9 پلاس -لااقل در زمان ثبت سفارش اولیه- صدق نمی کند.

این اطلاعات را برخی ناظران بازار در اختیار وبسایت «SamMobile» قرار داده اند. بر این اساس در شش ساعت اولیه آغاز پیش خرید موبایل های فوق الذکر میزان ثبت سفارش به شکل محسوسی کمتر از پیش بینی های مدیران غول موبایل سازی دنیا بوده است. گرچه به نظر می رسد هنوز برای ارائه نتایج قطعی کمی زود باشد و می بایست آمارهای فروش از تمام اپراتورها و سایر مراکز عرضه نیز به طور رسمی اعلام شود.

گلکسی S9 و S9 پلاس پرچمداران جدید

هنوز احتمال بالایی وجود دارد که با خبردار شدن سایر افراد تعداد پیش خرید کننده های پرچمداران ۲۰۱۸ سامسونگ افزایش یابد، به خصوص که ماشین قدرتمند تبلیغات و بازاریابی سامسونگ برای این دو محصول جدید تازه کار خود را آغاز کرده و همه ما به خوبی از عمق تاثیر آن در تصمیم گیری بسیاری از خریداران در سرتاسر دنیا آگاه هستیم.

از آن طرف نیز البته برخی کارشناسان چنین وضعیتی را پیش بینی کرده بودند. افزایش قیمت در کنار این واقعیت که گلکسی S9 و S9 پلاس در مقایسه با کهکشانی های سال قبل آنقدرها نیز تغییر نکرده اند می تواند افراد زیادی را از خرید موبایل های مورد بحث منصرف سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    اتفاقا بنظر من اس9 فروشش بیشتر از اس8 میشه . تنها کمبودش نسبت به بقیه میتونه دوربین دوگانه باشه که اونم اگر بتونه بوکه بگیره دیگه خیلی چیز واجبی نیست .
    در مقابل ، دوربینش که بهترینه ، صفحه نمایشش فوق العاده س . پردازنده اختصاصی ش که از 845 قوی تره . فیلم برداری فوق آهسته داره که خیلی جذابه و غیر از سونی کسی نداشت تا حالا

    • poro alex
      poro alex | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

      اس 8 و اس 8 پلاس که سر جمع جتی فروشش به 20 میلیونم.نرسید یعنی تو می گی که از اس 8 بیشتر می شه!

  • آریا
    آریا | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    جریان s8 و s9 درست مثل جریان iphone 6 و iphone7 شده

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    معرفیش هیچ حس جدیدی بهم نداده
    انگار همون اس ۸

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی