ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

مقر جدید DJI پلی آسمانی برای آزمایش پهپاد‌ها خواهد داشت [تماشا کنید]

شرکت DJI در حال ساخت مقر جدیدش را در شهر شنژن چین است اما اخیراً ویدیویی کوتاه و انیمیشنی از طرح مفهومی مقر جدید DJI منتشر شده که به قدری عجیب و غریب است که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

شرکت DJI در حال ساخت مقر جدیدش را در شهر شنژن چین است اما اخیراً ویدیویی کوتاه و انیمیشنی از طرح مفهومی مقر جدید DJI منتشر شده که به قدری عجیب و غریب است که کاربر را به یاد تریلر فیلم‌های علمی-تخیلی می‌اندازد.

این شرکت که بازار پهپاد‌‌‌ها را به در اختیار خود دارد و Mavic Air، Mavic Pro و Phantom Pro از محصولاتش به شمار می‌رود، با تیم فاستر و چند کمپانی دیگر همکاری کرده و طرحی آفریده که ساختمان‌های کاری سنتی را با مفهومی جدید و خلاقانه در آسمان آشنا می‌کند.

باید توجه داشت که همین شرکت فاستر، مقر جدید اپل را طراحی کرده است و به همین خاطر بعید نیست که طرح به نمایش گذاشته شده در این ویدیو به حقیقت تبدیل شده و ساختمانی از آینده در این شهر چینی ساخته شود.

در این ویدیو نشان داده شده که این ساختمان به یک پلتفرم متحرک برای هلیکوپتر‌ها مجهز شده و یک پل آسمانی دو ساختمان مقر جدید DJI را به هم وصل کرده که پهپاد‌های بسیاری از میان آن رد می‌شوند و ظاهری جالب به آن داده‌اند.

کف این پل آسمانی از کنسول‌هایی شناور تشکیل شده‌اند که با اسکلتی فلزی به یکدیگر وصل شده، فضای خالی و بزرگی ایجاد می‌کنند که می‌تواند از آن برای آزمایش پهپاد‌ها استفاده نمود.

علاوه بر ویژگی منحصر به فرد تعبیه شده در مقرر جدید DJI، کارمندان این کمپانی می‌توانند پس از کارشان از امکانات تفریحی فوق‌ العاده‌ای نظیر یک سالن ورزشی باشکوه و ورزشگاهی برای نبرد ربات‌ها بهره ببرند.

در محوطه‌ی مقرر جدید DJI، یک سالن آمفی تئاتر قرار گرفته که می‌تواند محلی برای معرفی محصولات جدید یا همایش‌های این کمپانی باشد. بازدید کنندگان قادر خواهند بود از طریق طبقه‌ی اول این دو ساختمان وارد این مقر شده و آخرین محصولات این شرکت را در این محل مشاهده‌ کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی