ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش تابستانه انواع خودروهای برلیانس توسط پارس خودرو اعلام شد- تیر 97

در پی تغییر وضعیت بازار خودرو کشور، قیمت خودروهای برلیانس نیز در بازار و کارخانه افزایش یافته است. حالا پارس خودرو شرایط تازه فروش این محصول را به نحوی اعلام کرده است که ارزان ترین ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

در پی تغییر وضعیت بازار خودرو کشور، قیمت خودروهای برلیانس نیز در بازار و کارخانه افزایش یافته است. حالا پارس خودرو شرایط تازه فروش این محصول را به نحوی اعلام کرده است که ارزان ترین مدل برلیانس که قبلا با قیمتی در حدود 38 میلیون تومان عرضه می شد، حالا بیش از 43 میلیون تومان قیمت دارد. این بازه قیمتی برای مدل h330 با موتور ارتقا یافته 1650 سی سی به رقمی افزون بر 66 میلون تومان نیز می رسد که حکایت از افزایش قیمت محسوس این سدان جمع و جور در چند ماه اخیر دارد.

شرایط جدید پیش فروش نقدی محصولات پارس خودرو به شرح جدول زیر اعلام گردید. در این جدول قیمت برلیانس h200 و h300 در مدل های مختلف مشخص شده است.
قیمت برلیانس های پارس خودرو به صورت قطعی بوده و سود مشارکت آن ها در پیش فروش مشارکتی 15 درصد و سود انصراف 12 درصد می باشد. قیمت برلیانس ها بر اساس نوع آن ها متفاوت بوده و پیش پرداختشان نیز بر اساس نوع از 20 میلیون تومان شروع و به 33 میلیون تومان نیز می رسد.
شرایط فروش تابستانه انواع خودروهای برلیانس / تیر 97:یکی از خودروهای اعلامی در شرایط فروش محصولات پارس خودرو برلیانس H220 است. این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری با 103 اسب بخار قدرت و در دو گونه دنده دستی و اتوماتیک AMT راهی بازار فروش شده است. خودروی اعلامی دیگر در شرایط فروش محصولات پارس خودرو H230 بوده که مدل سدان H220 است.
تجهیزات رفاهی برلیانس H230/ H220 شامل ایربگ راننده و سرنشین، سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، سیستم پیشرفته ترمز EBD+ABS، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، سیستم صوتی و تصویری مجهز به 6 بلندگو، رادیو، USB پورت و CD PLAYER است.قیمت برلیانسخودروی برلیانس H330 یک سدان شهری با موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1498 است. قدرت خروجی این موتور برابر با 103 اسب بخار در دور موتور  5800 است.
نمونه اتوماتیک این خودرو از یک گیرباکس ۵ سرعته تیپ ترونیک بهره می‌برد و مصرف سوخت آن حدود 6.7 لیتر در 100 کیلومتر است.
برلیانس H330/320 در بازار ایران تنها با دو کیسه هوا عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    نگا کن مفت هم بدین نمیخریییییییییم.باید درتون رو تخته کنید زالوها

  • زیتانیکس
    زیتانیکس | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    برلیانس خوبه

  • pouria zizo
    pouria zizo | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    افراد بی مغر با ضریب هوشی زیر 50 که مثلا میخوان پولشونو بانک نذارن سرمایه گذاری کنن حتما ضرفیتو تکمیل میکنن

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    رپورتاژ آگهی ... !

مطالب پیشنهادی