ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقطه تلاقی زیبایی و هوشمندی؛ بند ساعت جدید Montblanc معرفی شد

گجت های پوشیدنی و به خصوص ساعت های هوشمند، هر روز محبوب تر از قبل می شوند و کاربران بیشتری را به خود جلب می نمایند. در این بین اما به نظر می رسد تولید ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۱

گجت های پوشیدنی و به خصوص ساعت های هوشمند، هر روز محبوب تر از قبل می شوند و کاربران بیشتری را به خود جلب می نمایند. در این بین اما به نظر می رسد تولید کنندگان هنوز نتوانسته اند به فرمولی طلایی دست پیدا کنند؛ فرمولی که ضمن حفظ قابلیت های دستگاه، ظاهری شیک را نیز برای آن به همراه آورد.

به تازگی شرکت Montblanc که به ساخت محصولات لاکژری معروف است، بند ساعتی را معرفی نموده که قابلیت های هوشمند را به ساعت های کلاسیک می آورد. در قسمتی از این بند آن نمایشگر OLED استفاده شده که قابلیت های هوشمند دستگاه از طریق آن قابل دسترسی هستند.

montblanc-w600

این بند، که E-Strap نامیده می شود، از طریق بلوتوث می تواند به iOS و یا اندروید متصل شود و در نمایشگر ۰.۹ اینچی خود اطلاعاتی همچون تماس های دریافتی، پیامک ها و ... را به تصویر درآورد. قابلیت کنترل موسیقی، ثبت قدم های برداشته شده و کنترل از راه دور دوربین از جمله دیگر امکاناتی هستند که با بند ساعت جدید Montblanc به همراه می ایند.

E-Strap تنها برای مدل هایی خاص از ساعت های Montblanc عرضه می شود که بازه قیمتی آن ها بین ۳۳۰۰ تا ۵۶۰۰ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • hosin
    hosin | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    سلام . دوستان عزيز و کسانی که به هر عنوان خريدار نيستن لطفا حاشيه بازی در نيارن ي مملک زحمت کشيد و ساعت . . . بعد طبق معمول ما ايرانيا جواب دندان شکن بهشون ميد اقا خريدار نيستين چرا ساعت کم ارزش نشون ميدم . کسای هستن برای چنين ساعتی. همچين پولی پرداخت ميکنن پس احترام بذارين سپاس

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • احمد
    احمد | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    دوستان با ساعت ۵۰۰۰ دلار نه فقط بند ساعت!
    ساعا های مون بلان از این قیمت ها شروع میشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی