ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ توئیتر

روز گذشته توئیتر گزارش مالی سه ماهه چهارم خود را ارائه کرد. در نگاه اول به این گزارش، به نظر می رسد که وضع کسب و کار توئیتر رو به رشد و پیشرفت است. توئیتر ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

روز گذشته توئیتر گزارش مالی سه ماهه چهارم خود را ارائه کرد. در نگاه اول به این گزارش، به نظر می رسد که وضع کسب و کار توئیتر رو به رشد و پیشرفت است.

توئیتر ‍موفق به کسب درآمد ۴۷۹ میلیون دلاری طی این فصل مالی شده که نسبت به سال گذشته رشدی ۹۷ درصدی را نشان می دهد. تحلیلگران درآمد ۴۵۳٫۶ میلیون دلاری را برای توئیتر پیش بینی کرده بودند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

در سوی دیگر، میزان استفاده از توئیتر توسط کاربران این شبکه اجتماعی هنوز برای مدیران آن چالش بر انگیز است. توئیتر به طور متوسط حدود ۲۸۸ میلیون کاربر فعال دارد که اندکی از آمار ۲۹۲ میلیون نفری پیش بینی شده توسط تحلیلگران کمتر است.

سرمایه گذاران تصمیم دارند برای فصل جاری به در آمد حاصل از کاربران توجه بیشتری نشان دهند. بخشی از این احتمالا به توجه بیشتر روی افزایش کاربران فعال توئیتر در سه ماهه نخست ۲۰۱۵ برمی گردد.

مدیران توئیتر انتظار دارند تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی در سه ماهه جاری میلادی نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۱۴ بهبود یابد. این به معنی افزایش تقریبی ۱۴٫۳ میلیون کاربر طی این بازه است که جمعیت کاربران ماهانه فعال توئیتر را به ۳۰۲٫۳ میلیون نفر میرساند.

این مساله علاوه بر اینکه موجب بروز خوشبینی بیشتری در میان سرمایه گذاران خواهد شد، افزایش استفاده از محصولات و خدمات توئیتر را در بر خواهد داشت. به گفته Dick Costolo مدیر توئیتر قابلیت تازه Instant Timeline موجب ایجاد تجربه کاربری بهتر در کاربران تازه کار توئیتر خواهد شد که آنها را ماندگار تر و فعال تر می کند. او همچنین در خصوص اضافه کردن قابلیت به اشتراک گذاری ویدئو و افزایش تولید محتوا در این شبکه نیز خوشبین است و انتظار دارد این امکان تازه نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

در همین راستا، تحلیلگران به دنبال جزئیات بیشتر در خصوص توافق تازه توئیتر و گوگل هستند. طی توافق تازه گوگل به اطلاعات توئیتر دسترسی خواهد داشت و می تواند محتوای توئیت ها را نیز در نتایج خود نمایش دهد. این برای توئیتر راهی تازه برای جذب کاربران تازه و تبدیلشان به کاربر فعال است. ضمن اینکه این امکان به توئیتر اجازه می دهد تبلیغات بیشتری را به کاربرانی که در سرویسش لاگین نکرده اند نمایش دهد.

در مجموع اما این گزارش آمار دقیق و قابل تحلیلی را در رابطه با عملکرد توئیتر نمی دهد.

آنچه مشخص است، وضعیت پایدار توئیتر است که می تواند به لطف افزایش تعداد کاربرانش حتی رشد نیز از خود نشان دهد.

در ادامه نمودارهایی در رابطه با آمار کلی توئیتر در حوزه های مختلف را طی سه ماهه گذشته را مشاهده کنید.

screen shot 2015-02-05 at 4.28.29 pm

screen shot 2015-02-05 at 4.38.27 pm

screen shot 2015-02-05 at 4.36.42 pm

screen shot 2015-02-05 at 4.33.31 pm

screen shot 2015-02-05 at 4.32.36 pm

screen shot 2015-02-05 at 4.30.23 pm

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

    امیدوارم توییتر پیشرفت کنه چون من یکی عاشقشم انگار یه حس خوبه طرف مقابلت نشسته داره باهات حرف میزنه بخصوص اگر آقای صادقپور باشه از مسیج زودتر جواب میدن ایشون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی