ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه دهندگان و ارائه راهکاری برای مشاهده تماس های دریافتی آیفون در اندروید پوشیدنی [تماشا کنید]

روزی که ساعت ها و ابزارهای مجهز به اندروید پوشیدنی قابلیت برقراری ارتباط با آیفون را پیدا کنند ظاهراً چندان دور نیست، البته شاید در آن روز گوگل و اپل نقش پر رنگی نداشته باشند. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

روزی که ساعت ها و ابزارهای مجهز به اندروید پوشیدنی قابلیت برقراری ارتباط با آیفون را پیدا کنند ظاهراً چندان دور نیست، البته شاید در آن روز گوگل و اپل نقش پر رنگی نداشته باشند.

محمد ابو گربیه، توسعه دهنده ای که پیش از این موفق شده بود اعلانات آیفون را بر روی یک ساعت موتو ۳۶۰ مجهز به اندروید ور به نمایش درآورد، در ادامه ی تلاش هایش برای متصل کردن این دو جهان مجزا از هم به یکدیگر، ویدئویی را منتشر کرده که در آن همان اسمارت واچ قبلی قادر گشته تماس های تلفنی دریافتی را به کاربر اطلاع داده و سپس وی ارتباط را با استفاده از ساعتش رد یا برقرار نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت SlashGear می نویسد، امکان پذیر شدن چنین امری بیشتر حاصل سرویس مرکز اعلانات پیاده سازی شده توسط اپل در iOS‌ است، که اجازه می دهد انواع نوتیفیکیشن ها به سایر ابزارهای مختلف از جمله ساعت های هوشمند تحت اندروید پوشیدنی نیز انتقال یابند.

همچنین گفته می شود این سرویس می تواند اعلانات را به صورت تعاملی در اختیار دیگر گجت ها بگذارد، لذا کاربر قادر می گردد از وسیله ای مانند ساعت هوشمندش برای رد یا قبول تماس بهره بگیرد. البته این موضوع را می توان در مورد سایر انواع نوتیفیکیشن ها نیز تعمیم داد.

بر اساس روش محمد ابو گربیه فعلا امکان تماس گرفتن از طریق ساعت هوشمند اندرویدی یا موراد مشابه وجود ندارد، اما نکته ی مهم اینجاست که در راهکار او لازم نیست آیفون جیل بریک گردد.

ضمناً هنوز اپ های توسعه داده شده برای iOS و اندروید پوشیدنی توسط این فرد که ارتباط مورد بحث را امکان پذیر می نمایند در اختیار عموم قرار نگرفته و بعید به نظر می آید اپل اجازه دهد چنین اپلیکیشنی در فروشگاهش منتشر گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی