ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار LG با چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ از راه خواهد رسید [شایعه]

تصویر جدیدی که امروز در فضای مجازی منتشر گشته، خبر از استفاده ی پرچمدار امسال LG به نام G4 از چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ می دهد. این تصویر بر روی یک موبایل اندرویدی، نرم افزار CPU-Z را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

تصویر جدیدی که امروز در فضای مجازی منتشر گشته، خبر از استفاده ی پرچمدار امسال LG به نام G4 از چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ می دهد.

این تصویر بر روی یک موبایل اندرویدی، نرم افزار CPU-Z را نشان می دهد و وب سایت های مختلف ادعا نموده اند که این موبایل، همان G4 از ال جی است. اگر چه نمی توان صحت این موضوع را به شکل دقیقی اعلام کرد اما در هر صورت چنین مشخصات پردازنده ای، با برخی از شایعات پیشین همخوانی دارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت کره ای ال جی در هشتم اردیبهشت ماه از G4 به شکل رسمی پرده برداری خواهد نمود. در روزهای گذشته اما مجموعه ای کامل از تصاویر این موبایل به فضای مجازی راه یافت و همینطور بیشتر مشخصات آن نیز فاش شد؛ اما نکته ای که همچنان ذهن بسیاری از علاقه مندان به این برند را درگیر خود نموده بود، استفاده شرکت کره ای از نوع چیپست در این موبایل به شمار می رفت.

lg-g4-snapdragon-808-specs-

بر اساس برخی از شایعات، جی۴ از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده می کند و حال این تصویر نیز گویای همین مطلب بوده و صحت آن تایید می کند.

اسنپدراگون ۸۱۰ که برای انجام وظایف سنگین از ۴ هسته ی کورتکس A57 استفاده می کند، بیش از هر سیستم-بر-چیپ دیگری باعث بدنامی شرکت کوالکام شد؛ این پردازنده پر سرعت با مشکل داغ شدن بیش از اندازه مواجه بود و برخی از شرکت های بزرگ نظیر سامسونگ ترجیح دادند به طور کلی از آن بهره نگیرند.

از طرف دیگر اسنپدراگون ۸۰۸ صرفا از دو هسته ی A57 استفاده کرده و برای اینجام وظایف سبک نیز از ۴ هسته ی A53 بهره می گیرد؛ به معنی آنکه ۸۰۸ یک چیپست ۶ هسته ایست. ضمنا در چیپست ۸۱۰ اگر چه پردازنده گرافیکی Adreno 420 استفاده می شود که این مورد نیز در خصوص ۸۰۸ تقلیل یافته و از پردازنده گرافیکی Adreno 418 استفاده شده است.

یکی دیگر از مشخصه هایی که CPU-Z در تصویر فوق نشان می دهد، استفاده از معماری Krait است که آخرین بار در ساخت اسنپدراگون ۸۰۵ به کار رفته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • احمدM2
    احمدM2 | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    کریت 450 براش استفاده شده که 32 بیتی هست پس ربطی به کورتکس 57 نداره

  • مهمان
    مهمان | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    اقا اگه درب پشت این گوشی طرح چرم بود و پلاستیکی بود که هیچ ولی اگه چرم طبیعی یا مصنویی بود و اونوقت اب بهش خورد و باد کرد و اگه باد نکرد و شوره یا سفیدک زد چکار باید بکنیم، میشه بهش واکس زد و اگه بزنیم بو میگیره اونوقت چجوری دست بگیریم و رطوبتو قارچو اینا رو چه کنیم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی