ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بالون های ارسال کننده سیگنال های اینترنت همگانی گوگل آماده پروازند

اگر دوست داشته اید که بیشتر در مورد برنامه های پشت پرده گوگل برای ارائه سرویس اینترنت از طریق بالون بدانید، حالا وقتش رسیده است. این پروژه همانطور که می دانید لون نام دارد و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

اگر دوست داشته اید که بیشتر در مورد برنامه های پشت پرده گوگل برای ارائه سرویس اینترنت از طریق بالون بدانید، حالا وقتش رسیده است.

این پروژه همانطور که می دانید لون نام دارد و تیم دست اندرکارش به تازگی ویدئوی جدیدی را منتشر کرده اند که کلیه فعالیت هایشان از مدیریت ناوگان هدایت کننده بالون گرفته تا فرایند ساخت آن، همکاری آنها با ارائه کنندگان محلی شبکه LTE در خارج از مرزهای آمریکا و بسیاری موارد دیگر را به تصویر می کشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی تیم لون منتشر گشته، بالون های فرستنده سیگنال گوگل هم اکنون 100 روز است که در هوا هستند. علاوه بر این، تیم مذکور اعلام داشته اند که فرایند ساخت این بالون ها را به جای چند روز ظرف تنها چند ساعت انجام می دهند و می توانند روزانه ده ها عدد از آنها را تهیه کنند.

حالا دو سالی از زمان آغاز به کار تیم لون می گذرد و دیگر این سوال که آیا «پروژه جواب می دهد یا خیر؟» مطرح نمی شود و همه اعضا اطمینان دارند که به نتیجه خواهند رسید.

حالا گوگل هزارات بالون را برای انجام این پروژه آماده سازی کرده و قادر است سیگنال های اینترنتی را به مناطقی برساند که از دسترسی به آن محرومند. از شما دعوت می کنیم که در ادامه به تماشای این ویدئو بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یکی از بهترین پروژه های گوگل می باشد

  • حامد حامدی
    حامد حامدی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    هممون شنیدیم که قدرت در این دوره زمونه ربط پیدا میکنه به داشتن اطلاعات ، اینکه یه همچین شبکه ی سراسری اطلاعات تنها توسط یه زیرساخت و backbone بهره برداری شه یعنی ایجاد یک ابر قدرت.
    قطعا چشم انداز گوگل توسعه و جایگذینی این شبکه با روش های دیگه ی دسترسی به اینترنته.
    لذت بخشو شیرینه ، ولی خوب نیست ...

  • Alireza
    Alireza | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    از این ها بخواهد تو ایران بیاد ، همون لب مرز ناکارشون میکنن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی