ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل توییتر از سمت خود کناره گیری کرد

دیک کاستلو، مدیرعامل توییتر، امروز به کارمندان خود اعلام کرد که قصد دارد طی هفته های آینده، از سمت خود کناره گیری کند. پس از جدایی کاستلو، جک دورسی، یکی از مؤسسین توییتر، به عنوان ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

دیک کاستلو، مدیرعامل توییتر، امروز به کارمندان خود اعلام کرد که قصد دارد طی هفته های آینده، از سمت خود کناره گیری کند. پس از جدایی کاستلو، جک دورسی، یکی از مؤسسین توییتر، به عنوان مدیرعامل موقت مشغول به کار می شود؛ در این زمان هیئت مدیره جستجوی خود را برای یافتن مدیرعاملی جدید، آغاز خواهند کرد.

در شش ماه گذشته، رشد ناپایدار کاربران و همچنین افت ارزش سهام، اعتراض سهامداران را با خود به همراه داشت و در نهایت این فشارها باعث شد تا کاستلو از سمت خود کناره گیری نماید.

Dick Costolo در بیانیه ای در رابطه با تصمیم خود چنین گفته است: «من به شدت به تیم توییتر افتخار می کند و به دست آورد های این تیم در طول شش سال حضورم در توییتر، می بالم. ما در طول این مدت استراتژی مشخصی را دنبال کردیم که به لطف آن تمام اولویت ها در این شش سال برایمان شفاف بود. ما مدیران و رهبرانی داشتیم که در این مدت با فعالیت خود ما را در راستای رسیدن به اهدافمان یاری کردند. قطعا هیچ کس به جز Jack Dorsey وجود ندارد که در تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید، هدایت شرکت را در دست گیرد.»

جدایی کاستلو از توییتر در شرایطی صورت می پذیرد که این روزها شایعات بسیاری پیرامون فروش این شرکت به گوگل وجود دارد. کاستلو چند هفته پیش در کنفرانسی در این رابطه گفت:

«ما وظیفه داریم تمام تلاشمان را به کار بندیم تا ارزش توییتر را برای سهام داران، افزایش دهیم. در این میان دلیلی نمی بینیم که از پس این کار به عنوان یک شرکت مستقل بر نیاییم. هیئت مدیره البته با وظیفه سرپرستی خود به خوبی آشنا است و هر پیشنهادی را به دقت بررسی می کند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Yahya
    Yahya | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

    فقط محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییت‌ها رو برندارین که مجبور میشیم پرحرفی‌ها رو تحمل کنیم.

  • mohammad aalizadeh
    mohammad aalizadeh | ۲۲ خرداد ۱۳۹۴

    چه مسئولیت پذیر
    :O

  • pooriya
    pooriya | ۲۲ خرداد ۱۳۹۴

    گویا صندلی های مدیریت این بیچاره ها چسب نداره !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی