ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ورژن نسل هفتمی Mortal Kombat X کنسل شد

چند ماه پیش، Mortal Kombat X برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر شد و توانست روی نسخه های کنسولی محبوبیت بسیاری کسب کند؛ گرچه برخی مسائل سطحی و پیش پا افتاده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

چند ماه پیش، Mortal Kombat X برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر شد و توانست روی نسخه های کنسولی محبوبیت بسیاری کسب کند؛ گرچه برخی مسائل سطحی و پیش پا افتاده مانع موفقیت بازی در ابتدای راه برای ورژن پی سی شده بود.

اما اینطور که به نظر می رسد، برادران وارنر دیگر قصد ندارند بازی Mortal Kombat X را برای پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 عرضه کنند. مشخص نیست که پورت این نسخه به دست کدام استودیو انجام می شده اما در هر صورت آن ها موفق به ارائه عنوانی با کیفیت روی کنسول های نسل پیش نشده اند.

در نامه سازندگان بازی آمده که: «پس از ماه ها توسعه، Warner Bros. Interactive Entertainment به این نتیجه ی تاسف برانگیز رسید که ما نمی توانیم Mortal Kombat X را روی پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 منتشر کنیم. خواهش می کنیم بدانید که تیم ما با پشتکار بسیار انجام وظیفه کرد تا بازی به سطح استاندارد کیفی قابل قبول نسل فعلی برسد اما قادر نبودیم به آن سطح از کیفیت روی پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 برسیم.»

کسانی که بازی را روی پلی استیشن 3 یا اکس باکس 360 پیش خرید کرده اند حالا از همان فروشگاه آنلاین می توانند 60 دلار خود را باز پس گیرند. بنابراین چه بهتر از تهیه کنسول جدید یا کارت گرافیکی قدرتمند برای انجام Mortal Komat X با بهترین کیفیت ممکن؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • amir hossein
    amir hossein | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خداااایا چرا من رو پلی استیشن 4 تو گیم نت بازی کردم عاشقش شدم xbox خریدم چرا اخه چرا من برم خودکشی??????

  • محمد
    محمد | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    با عرض سلام وخسته نباشید یه تریلر از کمبت اکس منتشر شده که سابزیرو و اسکورپین با هم میجنگن وخیلی زیبا وجذاب است من این بازی را برای کامپیوتر گرفتم ولی مثل اون زیبا نبود این تریلر مال کامپیوتراست یا پلی استیشن لطفا جواب بدید ممنون

  • smi
    smi | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    بعد میاکروسافت میاد نسل جدید xbox360 رو معرفی میکنه الان واقعا هیچ بازی ای دیگه نمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی