ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تام تام دستبندهای هوشمند سری Spark را با قابلیت ذخیره و استریم موسیقی عرضه کرد

شرکت TomTom به تازگی از آخرین دستبندهای هوشمند خود با نام سری Spark پرده برداشته است، محصولاتی که علاوه بر GPS و قابلیت ثبت فعالیت های ورزشی، برای نخستین بار امکان ذخیره و استریم کردن موسیقی از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

شرکت TomTom به تازگی از آخرین دستبندهای هوشمند خود با نام سری Spark پرده برداشته است، محصولاتی که علاوه بر GPS و قابلیت ثبت فعالیت های ورزشی، برای نخستین بار امکان ذخیره و استریم کردن موسیقی از طریق این ابزار پوشیدنی روی هدفون های بلوتوث نیز فراهم شده است.

سازنده این ساعت هوشمند را در ۳ نسخه عرضه کرده که Spark GPS Fitness Watch مدل استاندارد به شمار می رود، Spark Music GPS Fitness Watch نسخه مخصوص موسیقی با ۳ گیگابایت حافظه داخلی است و بالاترین مدل نیز Spark Cardio + Music GPS Fitness Watch نام دارد که حسگر ضربان قلب به شکل داخلی درون آن قرار گرفته.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سیستم GPS این مچ بند هوشمند قادر است اطلاعاتی مثل زمان، مسافت، سرعت و آهنگ حرکت را ثبت کرده و حسگر ضربان قلب آن نیز بدون نیاز به بند یا ابزار دیگری فعالیت کاربر در محیط های داخلی و خارجی را تحت نظر می گیرد.

1413691609434870561

اطلاعات ثبت شده توسط این ابزار هوشمند البته به موارد یاد شده محدود نبوده و شامل مواردی مثل تعداد قدم ها، دقایق فعالیت، فاصله طی شده، کالری های سوزانده و میزان خواب نیز می گردد و کاربران در نهایت می تواند از این اطلاعات خروجی گرفته و در اپلیکیشن هایی مثل MySports خود سازنده یا RunKeeper و +Nike از آنها استفاده کنند.

با وجود تمام این امکانات اما لازم است بگوییم مهمترین قابلیت در بین همه موارد امکان ذخیره و استریم کردن موسیقی است که کاربر را از همراه داشتن و ارجاع دائمی به تلفن هوشمند در حین فعالیت های ورزشی بی نیاز می نماید و آزادی عمل بیشتری در اختیار وی قرار می دهد.

tomtom-spark-purple-haze-lores-1441266183-Fh1w-column-width-inline

گفتنیست مدل The Spark Cardio + Music از تاریخ ۱ اکتبر مصادف با ۹ مهر با قیمت ۲۴۹ دلار روی سایت سازنده قابل خرید بوده و ۲ نسخه دیگر نیز در هفته های آتی پس از آن به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی