ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدف توییتر در سال آینده ساده تر شدن برای کاربران تازه وارد است

با معرفی بخش Moments، واضح است که توییتر سخت در تلاش برای حفظ کاربران و ساده تر کردن استفاده از محصول اش برای تازه واردها است. حتی مدیران توییتر هم قبول دارند که تازه واردهای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

با معرفی بخش Moments، واضح است که توییتر سخت در تلاش برای حفظ کاربران و ساده تر کردن استفاده از محصول اش برای تازه واردها است. حتی مدیران توییتر هم قبول دارند که تازه واردهای توییتر برای مدتی اندکی گنگ و مبهم هستند.

در همایش Code/Mobile، مدیر ارشد کمپانی، کوین ویل تایید کرد که طی 12 ماه آینده آن ها قصد دارند توییتر را به مکانی جذاب تر برای کاربران تازه وارد تبدیل کنند و محیط را برای ورود افراد کژوال ساده تر سازند. وی معتقد است این اتفاق نه تنها به نفع افراد جدید خواهد بود، بلکه کاربرد و سودمندی توییتر را برای همه بالا خواهد برد.

یکی از این اتفاق ها، برداشتن محدودیت 140 کاراکتری است که طی هفته گذشته خبر آن را شنیده ایم. در حالی که ویل نظری مستقیم در این رابطه نمی دهد می گوید: «ما از تغییر چیزی که هسته توییتر بوده خجالت زده نیستیم.»

وی در مورد ویرایش توییت ها هم صحبت کرد. زمانی که یکی از حاضرین در سالن کنفرانس از وی پرسید چرا امکان ویرایش توییت ها وجود ندارد وی گفت انجام این عمل بسیار دشوار خواهد بود، چرا که توییت ها مرتبا به اشتراک گذاشته می شوند و اگر یک پیامی ویرایش شود در حالی که هزاران بار ریتوییت شده، دیگر مفهوم اصلی را نخواهد داشت.

در ارتباط با این پرسش که آیا توییتر فروخته خواهد شد یا خیر، کوین ویل می گوید: «توییتر یک شرکت مستقل باقی خواهد ماند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رایموند
    رایموند | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    درود...من حساب تویتتر دارم که نزدیک یکی یا دو ماه پیش افتتاح شده و هنوزم نمی تونم به توییتر سر بزنم خیلی ضد حاله...نمی دونم چرا شبکه های اجتماعی برام جذابیت نداره.... :|

مطالب پیشنهادی