ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Dead Effect 2؛ یک شوتر اول شخص جانانه برای پلتفرم موبایل

اگر از بازی های ساده و کم حجم موبایل متنفرید، امروز روز شماست. Dead Effect 2 به عنوان یک شوتر اول شخص خوش گرافیک با المان های نقش آفرینی، آمده تا تجربه اجرای بازی های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اگر از بازی های ساده و کم حجم موبایل متنفرید، امروز روز شماست. Dead Effect 2 به عنوان یک شوتر اول شخص خوش گرافیک با المان های نقش آفرینی، آمده تا تجربه اجرای بازی های سنگین در موبایل و تبلت ها را یک پله ارتقا دهد.

این شوتر ترسناک که به تازگی مفتخر به کسب عنوان دوم در جشنواره بازی های مستقل Very Big Indie Pitch سال 2015 شده، امروز در گوگل پلی و اپ استور عرضه شد تا بتوانید از اتمسفر گیرا و گیم پلی منحصر به فردش در موبایل هایتان لذت ببرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اتمسفر ترسناک و مرموز Dead Effect 2 بیش از هر چیز، شما را به یاد سری بازی های Dead Space خواهد انداخت؛ با این تفاوت که دشمنانتان در این بازی زامبی ها هستند.

screen640x640 (2)

هر چند زامبی های این بازی بر خلاف تصور، مثل دشمنان هوشمند دد اسپیس عکس العمل های سریعی دارند و به معنای واقعی غافلگیرتان می کنند. Dead Effect 2 دنباله ماجرای نسخه قبلیست؛ باز هم یک سفینه غوطه ور در فضایی تاریک که توسط موجوداتی وحشتناک تسخیر شده و شما به عنوان قهرمان یکه و تنهای بازی باید از این جهنم فرار کنید.

Dead Effect 2 گرافیک بسیار قدرتمندی دارد که تنها گجت های قدرتمند اندرویدی از پس اجرایش بر می آیند. برای افرادی که خواستار تجربه بازی در بالاترین حد جزئیات گرافیکی هستند، توسعه دهنده تنظیمات مخصوصی در بخش گرافیک برای دستگاه های انویدیا شیلد هم در نظر گرفته.

screen640x640 (3)

در دد افکت 2 تا دلتان بخواهد سلاح سرد و گرم و لباس های مختلف وجود دارد، و گیم پلی 20 ساعته آن در بخش تک نفره دلیل دیگری است تا عاشق آن شوید. بازی توسط دوبلورهای حرفه ای صنعت بازی صداگذاری شده و جلوه های صوتی ترسناکش، مو بر تن شجاع ترین گیمرها هم راست می کند.

در مقدمه گفتیم که دد افکت 2 برخی از المان های نقش آفرینی را هم دارد و یک شوتر خطی نیست. به غیر از مأموریت های اصلی، بازی دارای مأموریت های فرعی هم هست که می توانید به صورت اختیاری انجامشان دهید. ضمنا سیستم ارتقای اسلحه، لباس ها و قدرت ها در بازی هم مشابه همان سیستمی طراحی شده که در سری بازی های مس افکت دیده ایم.

دد افکت 2 به وضوح نشانه ای است از قدرت و پتانسیل بالای پلتفرم موبایل در پردازش و اجرای بازی های سنگین. این بازی را می توانید با حجمی در حدود یک گیگابایت در iOS و اندروید تجربه کنید.

در پایان پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه تماشای تریلر معرفی بازی را از دست ندهید:

Dead Effect 2

Dead Effect 2

سازنده: .BadFly Interactive, a.s قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1150 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • محمدرضا
    محمدرضا | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    سلام و خسته نباشی من این بازیو دانکردم راحت اجراکرد ولی مرحله ولشو که ردمی کنم امتیاز می ده بعد چنندتا گذینه می یاره اشتراک گذاشتن درفیس بوک گوگل پلاس تاحتی دکمه برگشتشم خاموشه

  • ISQ
    ISQ | ۹ آبان ۱۳۹۴

    فقط Afterpulse
    بعد MC5
    بعد اين چرت و پرتا

  • آرمان
    آرمان | ۹ آبان ۱۳۹۴

    شما که یاد نداری دیتا نصب کنی بهتره نظر ندی، در ضمن این بازی شاید عالی باشه اما از مرحله 2 انلاین میشه..باید منتظر اپدیت باشیم

  • amirmahdi
    amirmahdi | ۹ آبان ۱۳۹۴

    اتفاقا داشتم دنبال یه همچین بازیی میگشتم دمت گرم دیجیاتو،لایک داری:)

  • آروین
    آروین | ۹ آبان ۱۳۹۴

    اتفاقا خیلی هم راحته فقط لازمه با برنامه z archiveاین کارو انجام بدی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی