ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه پی سی Rise of the Tomb Raider احتمالا ماه آینده میلادی عرضه می شود

بنا به آنچه که کاربران در وبسایت آمازون مشاهده کرده اند، نسخه پی سی بازی Rise of the Tomb Raider قرار است در تاریخ 29 ژانویه سال آینده برابر با 9 بهمن ماه عرضه شود. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

بنا به آنچه که کاربران در وبسایت آمازون مشاهده کرده اند، نسخه پی سی بازی Rise of the Tomb Raider قرار است در تاریخ 29 ژانویه سال آینده برابر با 9 بهمن ماه عرضه شود. این تاریخ اما حالا عوض شده و روز 31 دسامبر 2016 (آخرین روز سال آینده) را نشان می دهد.

معمولا فروشگاه ها برای عناوینی که تاریخ انتشار مشخصی ندارند، 31 دسامبر سالی که بازی قرار است در آن منتشر شوند را نمایش می دهند اما اگر قرار باشد اسکوئر انیکس این بازی را در تاریخ 29 ژانویه برای پی سی منتشر کند، Rise of the Tomb Riader عملا کمتر از 3 ماه در انحصار خانواده اکس باکس بوده است.

در تابستان امسال، اسکوئر انیکس اعلام کرده بود که نسخه استیم و ویندوز 10 این بازی اوایل 2016 منتشر می شود و ورژن پلی استیشن آن تا انتهای سال آینده تاخیر خواهد خورد. بنابراین Rise of the Tomb Raider به مدت یک سال، انحصار کنسولی مایکروسافت خواهد بود.

اگرچه مایکروسافت و اسکوئر انیکس می گویند که از فروش بازی راضی بوده اند اما گزارش های اخیر نشان می دهد که این عنوان فروش چندان موفقی در قیاس با نسخه پیشین نداشته و در انحصار اکس باکس ماندن، ضربه شدیدی به فروش Rise of the Tomb Raider وارد کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • بابک
    بابک | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    انحصاری مایکروسافت هم از اون جوک هاست. اینام معلوم نیست با کدوم عقلشون همچین تصمیماتی میگیرن! کلی برا یه بازی زحمت میکشن بعد میارنش تحت انحصار مایکروسافت گند میخوره به کل بازی ???

    • mm98
      mm98 | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

      نه خوبه کالاف نیمه انحصاری شد دیدیم چه گندی زدن.

  • shahryar
    shahryar | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    تا اسکوئر انیکس باشه و‌ موقع یارگیری حواسش جمع باشه :)

مطالب پیشنهادی