ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سال آتی ۲۵ درصد از موبایل های هوشمند به فناوری مشابه با 3D Touch مجهز خواهند شد

اپل سال جاری از آیفون هایش با نوعی تکنولوژی حساس به فشار به سطح نمایشگر به نام 3D Touch رونمایی به عمل آورد و حالا انتظار می رود که ویژگی مشابهی در محصولات اندرویدی که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اپل سال جاری از آیفون هایش با نوعی تکنولوژی حساس به فشار به سطح نمایشگر به نام 3D Touch رونمایی به عمل آورد و حالا انتظار می رود که ویژگی مشابهی در محصولات اندرویدی که در سال آینده به بازار عرضه می گردند نیز مشاهده شود.

در واقع، همین حالا خبرهایی در مورد گلکسی اس ۷ سامسونگ به گوش می رسد که از قابلیت مشابهی برخوردار خواهد بود. در این میان موسسه آماری «IHS» خبر می دهد که در سال آینده، ۲۵ درصد موبایل های هوشمندی که به دست کاربران می رسند از نمایشگرهای حساس به نیروی وارد فشار برخوردار خواهند بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شایعات در مورد این تکنولوژی پیش از عرضه اش توسط هوآوی و اپل شنیده می شد و حالا نیز امکان دارد که هر شرکت، به نوعی از این ایده بهره جوید.

اپل اکنون سیستمی را در iOS 9 تعبیه کرده با نام Peek و Pop که توسط آن می توانید با اندکی فشار وارد کردن بر نمایشگر، برای مثال ایمیلی را در صفحه ای دیگر مشاهده کنید و با وارد نمودن نیروی بیشتر، به شکل کلی وارد آن ایمیل گردید. حال همین تکنولوژی ممکن است از سوی شرکتی دیگر، به شکلی متفاوت مورد استفاده قرار گرفته شود.

موسسه IHS اما در این میان گمانه زنی می کند که فروش موبایل با استفاده از تکنولوژی مشابه 3D Touch در سال آینده، تا ۳۱۷ درصد در برابر سال جاری افزایش خواهد یافت. موسسه یاد شده در حقیقت باور دارد که در سال آتی ۴۶۱ میلیون موبایل هوشمند مجهز به این فناوری به دست کاربران خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    به امید اومدن گوشیای چینی با قیمت خوب با این فناوری.این شرکتای بزرگ ازین کارا بلد نیستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی