ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر منتشر شده از موبایل آپتیموس زون 3 حکایت از وجود یک دستگاه اقتصادی دارد

تلفن هوشمند آپتیموس زون ال جی در سال 2013 میلادی از راه رسید و یک سال بعد مدل آپتیموس زون 2 به بازار عرضه گردید. حالا براساس اطلاعاتی که ایوان بلس (ملقب به Evleaks) فاش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

تلفن هوشمند آپتیموس زون ال جی در سال 2013 میلادی از راه رسید و یک سال بعد مدل آپتیموس زون 2 به بازار عرضه گردید. حالا براساس اطلاعاتی که ایوان بلس (ملقب به Evleaks) فاش کننده سریالی منتشر کرده، زون 3 در راه است و به زودی رونمایی می شود.

بلس در اثبات حرف های خود توئیتی را منتشر کرده که حاوی یک رندر از این موبایل است و همان لوگوی ورایزن را در قسمت پشت بدنه دستگاه نشان می دهد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

متاسفانه هیچگونه جزئیاتی از امکانات این دستگاه در توئیت منتشر شده به چشم نمی خورد و اگر هم نگاهی به مشخصات مدل قبلی اش بیاندازید در خواهید یافت که نمی توان انتظار زیادی از این محصول داشت.

زون 2 یک نمایشگر 3.5 اینچی (که در سال 2007 برای خودش بزرگ محسوب می شد) با رزلوشن 320 در 480 پیکسل دارد و توان پردازشی اش را هم یک چیپست اسنپدراگون 200 تامین می کند که یک پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 302 را در خود جای داده است.

امکانات ذخیره سازی این موبایل اقتصادی هم به 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی خلاصه می شوند که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را تا 32 گیگابایت ارتقاء داد.

عکس برداری و فیلم برداری با این موبایل هم به یک دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی محول گردیده و انرژی مورد نیاز خود دستگاه هم از طریق یک باتری 1700 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. گفتنی است که این موبایل همراه با نسخه 4.4.2 اندروید عرضه می گردد و علاقمندان به خرید آن می توانند با پرداخت 29.99 دلار آن را از ورایزن دریافت کنند.

اگر امیدوارید که در امکانات و قابلیت های نسخه جدید این دستگاه اتفاقی رخ دهد باید به اطلاع تان برسانیم که زون 3 در هر صورت یک موبایل اقتصادی خواهد بود و به نظر نمی آید که شاهد تغییرات قابل توجه در امکانات آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد۱۸
    محمد۱۸ | ۶ دی ۱۳۹۴

    دیجی آپدیت کن

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۶ دی ۱۳۹۴

    خیلی خیلی سخت افزارش ضعیفه. اسنپ 200! حافظه موقتش 512 مگ! اونم توی اندروید که تشنه منابع هست، همچین سخت افزاری اصلا معقول به نظر نمیاد. نمونه های مشابه بهتری از شرکت هایی مثل شیائومی و هوآوی وجود داره که سخت افزار قدرتمند تری دارن.

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۹ دی ۱۳۹۴

      درود

      دوست من، شما قیمت رو هم ببین !

مطالب پیشنهادی