ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حال مالکیت سری بازی هایی همچون Metro و Saint Row در اختیار THQ Nordic قرار دارد.
ویجیاتو - بازی

بسته دوگانه Metro و Saints Row IV عرضه شد

شرکت Deep Silver، ناشر آلمانی که در پی ورشکستگی THQ، استودیو Volition، خالق عناوین Saints Row و حقوق انتشار بازی های سری Metro را خریداری کرده بود، بسته ای جدید شامل آخرین عناوین این دو ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

شرکت Deep Silver، ناشر آلمانی که در پی ورشکستگی THQ، استودیو Volition، خالق عناوین Saints Row و حقوق انتشار بازی های سری Metro را خریداری کرده بود، بسته ای جدید شامل آخرین عناوین این دو سری معرفی و به بازار عرضه کرد.

این پک شامل دو عنوان سری مترو، یعنی Metro 2033 Redux و Metro: Last Light Redux می شود. لازم به ذکر است عناوین با پسوند Redux، نسخه های ارتقا یافته این بازی ها هستند که در ابعاد گیم پلی و گرافیک، تا حدی به روز رسانی شده اند.

Saints Row IV: Re-Elected و Saints Row: Gat Out of the Hell هم دو عنوان دیگر این بسته به شمار می روند. Re-Elected، نسخه ای از Saints Row IV همراه با تمامی محتویات قابل دانلودی است که تا به امروز برای آن عرضه شده و Gat out of the Hell نیز بسته ای الحاقی Saint Row IV محسوب می شود که از خط داستانی و شخصیت هایی جدا از Saints Row IV بهره می برد.

این پک با قیمتی معادل 55 دلار برای کاربران پلتفرم های پلی استیشن 4، پی سی و اکس باکس وان از امروز در دسترس خواهد بود و برای بازیکنانی که تا به امروز موفق به تجربه این عناوین نشده اند، بسته ای پر ارزش به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی