ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با استفاده از دستبند Joule می توانید کافئین مورد نیاز خود را از طریق پوست تامین کنید

  مصرف قهوه و نوشیدنی های انرژی زا روش مرسومی است که افراد آن را برای بازیابی نشاط و انرژی ذهنی خود مورد استفاده قرار می دهند و بر همین اساس، یک گجت پوشیدنی به نام ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

 

مصرف قهوه و نوشیدنی های انرژی زا روش مرسومی است که افراد آن را برای بازیابی نشاط و انرژی ذهنی خود مورد استفاده قرار می دهند و بر همین اساس، یک گجت پوشیدنی به نام Joule برای جمع آوری سرمایه اولیه روی سایت indiegogo معرفی شده که قصد دارد کافئین مورد نیاز را از طریق پوست به بدن کاربر برساند.

دستبند Joule برای این منظور برچسب های کافئین دارای تاییدیه بهداشتی را مورد استفاده قرار داده و در بازه های مشخصی از روز، میزان ثابتی از کافئین را به بدن کاربر انتقال می دهند، میزانی که با یک فنجان قهوه برابر است و اثر آن حدود ۴ ساعت ادامه خواهد داشت.

هرچند ممکن است اعتقاد داشته باشید که طراحی محصولی با کارایی مشابه نوشیدن یک فنجان قهوه بیهوده است، اما سازندگان می گویند استفاده از این دستبند موجب می شود کاربر در تمام طول روز هوشیار و با بانشاط باقی بماند، آن هم بدون اینکه احتمال بروز عوارض جانبی مصرف بیش از اندازه کافئین مثل کرختنی وجود داشته باشد.

علاوه بر این، برای ساخت دستبند Joule سیلیکون ضد عرق، ضد آلرژی و مستحکم مورد استفاده قرار گرفته تا امکان همراه داشتن آن در تمرینات ورزشی و فعالیت های بدنی نیز وجود داشته باشد.

در پایان لازم است بدانید که تا یکماه آینده امکان پیش خرید محصول با ۲۰ درصد تخفیف و قیمت ۲۹ دلار روی سایت indiegogo وجود دارد، محصولی که در صورت موفقیت در جمع آوری سرمایه، همراه با ۳۰ پچ کافئین (ساخته شده از عصاره گیاه گوارنا) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • xrr
    xrr | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

    مناسب برای شرلوک هولمز!! ?

مطالب پیشنهادی