ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Splice تحت تملک GoPro درآمد؛ ویرایش ویدیوی اکشن کم ها جذاب تر می شود

ویرایش ویدیویی که با اکشن کم (Action Cam) خود ثبت کرده اید، یکی از جذاب ترین کارهاست که متاسفانه تا کنون شرکت GoPro به عنوان بزرگترین سازنده چنین دوربین هایی نتوانسته این قابلیت را به شکل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

ویرایش ویدیویی که با اکشن کم (Action Cam) خود ثبت کرده اید، یکی از جذاب ترین کارهاست که متاسفانه تا کنون شرکت GoPro به عنوان بزرگترین سازنده چنین دوربین هایی نتوانسته این قابلیت را به شکل صحیح و ساده به دست کاربران خود برساند.

اکنون به نظر می رسد که بالاخره این موضوع با تغییر رو به رو خواهد شد چرا که امروز خبر می رسد GoPro اپلیکیشن Splice را خریداری کرده است؛ شرکتی که در همین راستا فعالیت می کند.

«نیکولاس وودمن» (Nicholas Woodman) از طریق بیانیه ای خبری در همین رابطه گفته است: «با ترکیب Splice، Replay و GoPro باور داریم که می توانیم به سریع ترین و لذت بخش ترین شکل ممکن قابلیت ویرایش ویدیو ها را در اختیار کاربران قرار دهیم. باور داریم که دسترسی ساده، سرعت بالا و راحتی استفاده، اجازه می دهد تا در آینده یکی از پلتفرم های ویرایشگر اصلی در اختیار ما باشد.»

GoPro به دنبال راهی برای خلاصی از مشکلات مالی فعلی خود است

Splice یک اپلیکیشن بسیار محبوب برای ویرایش ویدیو در موبایل است که در همان نمایشگر کوچک دستگاه تان، قابلیت های فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد. از سوی دیگر Replay نیز اپلیکیشنی است که همین کار را برای تان با سرعت بیشتر ولی کیفیت کمتر انجام می دهد.

اپلیکیشن های یاد شده اکنون هر دو برای iOS در دسترس هستند و نسخه اندرویدی آنها نیز در آینده آماده خواهد شد. آقای وودمن، مدیر عامل GoPro خبر می دهد که در ساختار مدیریت و توسعه اپ های یاد شده تغییری به وجود نخواهد آورد.

GoPro در دوره مالی گذشته با کاهش شدید درآمد و انتقادات بسیاری رو به رو شد و در حال حاضر تلاش می کند تا با بهبود کلی پلتفرم اش، جایگاه با ثبات تری پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی