ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روزرسانی اندروید مارشملو در دو کشور برای موبایل V10 ال جی عرضه شد

اگر از کاربران موبایل V10 ال جی هستید و منتظرید این شرکت کره ای هر چه سریع تر آپدیت مارشملو برای این دستگاه را عرضه نماید، باید خبر خوب بدهیم که به زودی این اتفاق ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

اگر از کاربران موبایل V10 ال جی هستید و منتظرید این شرکت کره ای هر چه سریع تر آپدیت مارشملو برای این دستگاه را عرضه نماید، باید خبر خوب بدهیم که به زودی این اتفاق روی خواهد داد.

به گزارش «اندروید پلیس»، ارائه آپدیت اندروید مارشملو برای این موبایل پرچمدار از امروز در کشورهای کره و ترکیه آغاز شده است اما هیچ حرفی در مورد دیگر مناطق دنیا به میان نیامده و معلوم نیست بقیه کاربران چه زمانی می توانند پلتفرم اسمارت فون های خود را به روز رسانی نمایند.

جا دارد اشاره کنیم که منبع خبری یاد شده همچنین اضافه نموده که این به روز رسانی به بیلد 6.0 صورت پذیرفته نه 6.0.1 - که در حال حاضر جدیدترین بیلد مارشملو به شمار می رود. البته تفاوت چندانی هم میان این دو نسخه وجود ندارد و فقط بیلد 6.0 چند ایموجی ندارد که خیلی مهم نیست.

خوبی این آپدیت این است که تمامی امکانات و ویژگی های مارشملو به این اسمارت فون اضافه گشته و رابط کاربری دستگاه را بهبود بخشیده. حتی خود ال جی نیز در Knock Code تغییراتی ایجاد نموده که اکنون به 6 اشاره در سه بخش مجزای صفحه نیاز دارد تا تضمین کننده امنیت اطلاعات کاربر باشد و البته، این روند تا اندازه ای هم اسباب زحمت شده و روند قفل و باز نمودن موبایل را دشوار نموده.

حجم این به روزرسانی 800 مگابایت است و توصیه می کنیم که هنگام آپدیت کردن مطمئن شوید که به وای فای وصل هستید و دستگاه را نیز به شارژ بزنید تا در نیمه روند به روزرسانی، با مشکلی مواجه نگردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • bagher
    bagher | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    بی صبرانه منتظرم واسه جی 3 هم مارشملو بیاد

  • احسان نوری
    احسان نوری | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    دوستان اندروید ۶برای جی ۳بیشتر از ۲ماه اومده رسمی لهستان وهلند که من لهستان رو زدم فارسی کامل وسرعت عالی و ظاهر عین جی ۴شد دانلود میکنید وخیلی راحت با نرم افزاز الجی فلش میکنید

  • hesam
    hesam | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    من شانس ندارم.الان برای خیلیها اندروید 6 برای گلکسی اس6 اومده حتی تو خود سایت سامسونگ هم نوشته که اومده ولی هنوز برای من نیومده

    • morteza tm
      morteza tm | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

      عزیزم برو از سایت sammobile یا هر سایت معتبر دیگ رام رو دانلود و با odin فلش بزن
      کاری ک من یک ماهه واسه اس ۶ اج کردم و از اندروید ۶.۰.۱ دارم لذت میبرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی