ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی قصد دارد تا پنل های نوری OLED منعطف بسازد

ال جی محصولات متنوعی تولید می کند. از لوازم منزل مثل یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکرویو و... گرفته تا تلفن های همراه و ساعت های هوشمند. هر چه که در سبد کالای خود بگذارید، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

ال جی محصولات متنوعی تولید می کند. از لوازم منزل مثل یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکرویو و... گرفته تا تلفن های همراه و ساعت های هوشمند. هر چه که در سبد کالای خود بگذارید، ال جی احتمالا دستی در تولید آن داشته و حالا کره ای ها به سراغ پنل های نوری OLED رفته اند، پنل هایی منعطف.

LG Display اخیرا علاقه خود را برای ورود به بازار لامپ ها و ابزارهای روشنایی نیز اعلام کرده است. این کمپانی امروز اعلام آمادگی خود برای ساخت اولی کارخانه پنل های نوری OLED نسل پنجم را اعلام کرد.

آنطور که از بیانیه خبری LG بر می آید، گویا کره ای ها قصد دارند تا در این کارخانه، پنل های نوری با کیفیتی برای فروشگاه ها و بوردهای تبلیغاتی شان بسازند و سپس به سراغ بازار لوازم خانگی بروند.

براساس گفته ال جی، هدف آن ها تولید پنل هایی است که در فروشگاه های پیشرفته و مدرن کاربرد دارد. به طور کلی هر نمای نورانی درون شهری را که تصور کنید، ال جی خواهان آن جایگاه است و می خواهد پنل هایش آن ها را قبضه کنند.

بعد از آن ال جی می خواهد آینده نوررسانی در خانه ها را تغییر دهد و با لامپ های منعطف اش، ظاهر خانه ها را دچار تحول کند. کمپانی های بسیاری نظیر فیلیپس و هیو قصد دارند طی یکی-دو سال اینده اولین لامپ های هوشمند خود را به بازار بفرستند و جالب است که رقابتی جدید در این عرصه شکل می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی