ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ بمب ساعتی

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 94 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 94 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت هفت سنگ نوروزی، بازی های جذاب و سرگرم کننده ای از تمام پلتفرم های موبایل را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و مطالب ویژه هفت سنگ نوروزی همراه باشید.

Word of Tanks Blitz

screen640x640

بازی های آنلاین موبایل در دهه ی اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند و روزانه میلیون ها نفر را به خود مشغول می کنند. عنوان World of Tanks Blitz ساخته ی استودیوی Wargaming World و با روند جذابی که دارد میلیون ها نفر را به خود مشغول کرده. جریان بازی در جنگ جهانی دوم رخ می دهد و شما با دارا بودن بیش از 100 تانک از دو جبهه ی متحدین و متفقین باید در دو گروه هفت نفره به رویارویی با یکدیگر بپردازید.

همچنین تانک های بازی در 4 کلاس مختلف دسته بندی می شوند. این دسته ها شامل کلاس های Light ،Medium ،Heavy و Tank Destroyers هستند. گرافیک بازی با توجه به حجم زیادش یکی از برترین هاست. امکان بازی و چت آنلاین هم جز مهم ترین المان های World of Tanks هستند که آن را به شدت خواستنی می کنند.

World of Tanks Blitz

World of Tanks Blitz

سازنده: WARGAMING Group Limited قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 1400 مگابایت زبان:

نوروز ران

Nowruz Run 1

نوروز ران یک بازی در سبک دویدن بی انتهاست. این عنوان نیز همانند دیگر بازی های هم سبک دارای یک سیر بی پایان بوده و در طی آن باید از موانع عبور کنید و سکه و آیتم های مختلف را بدست آورید. اما خصیصه ی اصلی نوروز ران تم نوروزی اش است. موسیقی پس زمینه و طراحی کلی بازی شما را برای عید نوروز آماده کرده و ساعت ها سرگرم می کند.

همچنین با جمع آوری سکه ها در بازی می توانید کاراکترهای مختلفی که برای بازی طراحی شده اند را خریداری کنید. اگر با کمبود سکه مواجه شدید می توانید آن را از قسمت فروشگاه خریداری و از همین طریق حمایت خود از تولید داخل را اعلام کنید. سطح گرافیکی بازی نیز نسبت به دیگر بازی های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار است.

نوروز ران

نوروز ران

سازنده: حمیدرضا سعیدی قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47 مگابایت زبان:

Sniper 3D Killer

Sniper 1

هرگز تصور کرده اید که یک قاتل حرفه ای باشید؟ Sniper 3D Killer این امکان را در اختیار شما می گذارد تا به عنوان یک اسنایپر به مبارزه با دشمنان بپردازید. بازی از ماموریت های مختلفی تشکیل شده که رفته رفته به سختی آن ها اضافه میشود. در هر ماموریت این وظیفه بر عهده شما گذاشته می شود تا تعدادی دشمن علامت گذاری شده را با شلیک از پای در آورید.

اگر بتوانید تمام دشمنان را بکشید ماموریت تمام شده و امتیازات شما محاسبه می شود. در غیر این صورت باید از نو، مرحله را آغاز کنید. همچنین اسلحه های اسنایپ متنوعی برای بازی نظر گرفته شده است که با پیشروی در مراحل آزاد شده و می توانید از آن ها استفاده کنید. موسیقی بازی به شدت هیجان انگیز است و وضعیت بصری بازی نیز در شرایط مطلوبی قرار دارد.

Sniper 3D Killer

Sniper 3D Killer

سازنده: Timuz Solutions Pvt. Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 54.9 مگابایت زبان:

!The Bomb

The Bomb 1

بازی !The Bomb شما را با چالش جدیدی رو به رو می کند. در طول بازی و در هر مرحله با بمب های ساعتی مواجه هستید که باید برای خنثی کردن آن ها تلاش کنید. برای این کار کافیست با زدن برروی صفحه ی لمسی مناطق علامت گذاری شده را لمس کرده و مرحله به مرحله به بریدن سیم بمب نزدیک شوید. بازی با عبور از هر سطح سخت تر شده و تعداد لمس های بیشتری را برای قطع یکی از سیم های بمب نیاز دارید.

همچنین در سیستم عامل iOS بازی از قابلیت چند نفره پشتیبانی می کند. با اتصال حداکثر 8 دیوایس مبتنی iOS، می توانید بازی را به صورت گروهی پیش ببرید. با هر بار خطا و منفجر شدن بمب آن مرحله به شکلی سریع از اول آغاز می شود و باید یک بار دیگر شانس خود را آزمایش کنید.

!The Bomb

!The Bomb

سازنده: .BoomBit Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 77.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی