ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه گشایی LG G5 به شیوه ای متفاوت را تماشا کنید

معمولا ویدیوهای جعبه گشایی خسته کننده اند و جذابیت چندانی برای مخاطب ندارند، اما گاه کمپانی های بزرگ، ویدیوهایی تبلیغاتی برای محصولات خود تدارک می بینند که تماشای آن ها می تواند بسیار سرگرم کننده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

معمولا ویدیوهای جعبه گشایی خسته کننده اند و جذابیت چندانی برای مخاطب ندارند، اما گاه کمپانی های بزرگ، ویدیوهایی تبلیغاتی برای محصولات خود تدارک می بینند که تماشای آن ها می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. بعد از کمپین تبلیغاتی عجیب سامسونگ برای جعبه گشایی گلکسی اس 7، حالا نوبت به اپراتور Verizon رسیده تا ویدیوی تبلیغاتی جالب خود را برای LG G5 منتشر کند.

همان طور که احتمالا در جریان هستید، G5 روز گذشته در کره جنوبی عرضه شد و از امروز، در بازار ایالات متحده و اقصی نقاط جهان نیز در دسترس خواهد بود. در همین راستا، Verizon تصمیم گرفته که در اقدامی جالب، جعبه گشایی LG G5 را به چند توله سگ واگذار کند.

دقیقا نمی دانیم که این توله سگ های دوست داشتنی تا چه حد با تکنولوژی آشنا بوده و از نمایشگر Quad HD، پردازنده قدرتمند و ورژن آخر اندروید رضایت دارند یا خیر، اما با توجه به ویدیوی تبلیغاتی Verizon به نظر می رسد که آن ها در مجموع از عملکرد G5 راضی بوده اند!

در نهایت باید گفت که علاوه بر Verizon، اپراتورهای AT&T ،T-Mobile و Sprint نیز عرضه LG G5 را عهده دار خواهند بود. در واقع دو اپراتور AT&T و T-Mobile از دیروز ارسال واحدهای پیش خرید شده را آغاز کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • اشکان
    اشکان | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

    اونور تبلیغ میسازن، بعد تو ایران ما یه قانون درست حسابی برای حمایت از حیوانات نداریم.

    • اشکان
      اشکان | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

      الان مثلا یکی تو ایران اینارو شکنجه کنه یا بکشه، قوه قضاییه به این دلیل براش پرونده تشکیل نمیده، و میگن چون سگ نجسه شکایت رو قبول نمیکنیم.

      • اشکان
        اشکان | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

        مگه اینکه سگ صاحب دار رو بکشن یا یه جوری باشه که باعث تشویش اذهان عمومی بشه، بعد حاضرن شکایت قبول کنن، تازه اونم نه به جرم حیوان آزاری یا با استناد به قوانین حمایت از حیوانات.

مطالب پیشنهادی