ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جستجو، ذخیره سازی ویدئو و استریم زنده از پهپادها؛ قابلیت های آینده اپلیکیشن پریسکوپ

پریسکوپ امروز رسما قابلیت ذخیره استریم های زنده را به صورت بتا در اختیار کاربران قرار داده و قابلیت جستجو را در پلتفرم خود معرفی نموده است. ضمنا از این به بعد می توان تصویر زنده ارسالی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

پریسکوپ امروز رسما قابلیت ذخیره استریم های زنده را به صورت بتا در اختیار کاربران قرار داده و قابلیت جستجو را در پلتفرم خود معرفی نموده است. ضمنا از این به بعد می توان تصویر زنده ارسالی از پهپادهای DJI در حال پرواز را به کمک پریسکوپ به کل دنیا مخابره کرد.

به زودی پریسکوپ از بخش جستجویی برخوردار می شود که در آن می توانید در استریم های زنده و موارد ذخیره شده به جستجو بپردازید. مثلا می توانید واژه Digiato را در آن جستجو کرده یا هشتگ به خصوصی را در آن تایپ کنید تا نتایج مربوطه برایتان به نمایش درآیند.

search-graphic

ضمنا به دسته بندی ویدئوهای پریسکوپ دو دسته جدید به نام های First Scope و GoPros and Drones اضافه شده که اولی برای خوشامدگویی به کاربران تازه وارد بوده و دومی هم استریم های زنده از اکشن کم های گوپرو و پهپادها را در بر می گیرد.

همچنین قابلیت ذخیره سازی استریم ها (که از طریق هشتگ save# فعال می شود) هم هنوز در فاز بتاست و در این مرحله طبعا مشکلاتی دارد، اما تیم پریسکوپ وعده داده که آن را طی هفته های آینده به طور کامل در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار می دهد. با اضافه شدن این قابلیت می توانید استریم های زنده تان را بدون نیاز به بارگذاری در یوتوب یا Vimeo، تا هر زمان که بخواهید در تایم لاین اپ پریسکوپ ذخیره کنید.

24hr-graphic

البته هنوز هم امکان حذف کامل استریم های زنده پس از گذشت 24 ساعت را در اختیار دارید. اما DJI هم وارد بازی استریم زنده شده، و حالا امکانی فراهم کرده تا بتوانید حین استریم کردن میان تصویر پهپاد و دوربین جابجا شوید و نکته بسیار عالی اینکه روی تصویر زنده پهپادتان نقاشی هم بکشید.

drone

تمام کاری که بایستی انجام دهید، اتصال ریموت کنترلر پهپاد DJI به تلفن هوشمند است. در حال حاضر فقط پهپادهای DJI Inspire، Phantom 4، Phantom 3 Professional، Phantom 3 Advanced و Osmo از این قابلیت پشتیبانی به عمل می آورند. ضمنا اگر به غیر از پهپاد در استریم زنده تان یک اکشن کم گوپرو هم داشته باشید، پریسکوپ امکان سوئیچ میان تصویر هر سه (پهپاد، موبایل و گوپرو) را نیز برایتان فراهم می کند.

امکان استریم زنده از پهپاد فقط در اختیار کاربران نسخه iOS پریسکوپ قرار خواهد گرفت. اما امکان جستجو و ذخیره سازی مواردی هستند که به غیر از کاربران iOS، اندرویدی ها نیز طی هفته های آینده به آنها دسترسی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی