ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی یوبیسافت از بازی Watch_Dogs 2 در نمایشگاه E3 2016 رونمایی خواهد کرد

کمپانی فرانسوی یوبیسافت اخیرا اعلام نموده که از بازی Watch_Dogs 2 طی کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016 رونمایی کرده و اطلاعات بیشتری درباره بازی جدید South Park با گیمرها به اشتراک خواهد گذاشت. اگرچه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

کمپانی فرانسوی یوبیسافت اخیرا اعلام نموده که از بازی Watch_Dogs 2 طی کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016 رونمایی کرده و اطلاعات بیشتری درباره بازی جدید South Park با گیمرها به اشتراک خواهد گذاشت.

اگرچه پیش از این، بارها شایعاتی درباره ساخت نسخه دوم سری بازی Watch_Dogs به گوش رسیده بود، اما یوبیسافت تا به امروز توسعه این عنوان را به صورت رسمی تایید نکرده بود. گذشته از Watch_Dogs 2، یوبیسافت نوید این را داده که شاهد نمایش های بیشتری از بازی مورد انتظار South Park: The Fractured But Whole خواهیم بود.

به گفته این ناشر فرانسوی، بازی های For Honor ،Ghost Recons Wildlands و بازی واقعیت مجازی Eagle Flight هم در کنفرانس خبری یوبیسافت حضور خواهند داشت و خبرهای غافلگیرکننده ای با خود به همراه خواهند آورد. باید افزود که «آییشا تایلر» (Aisha Tyler)، بازیگر و کمدین آمریکایی یکبار دیگر و برای پنجمین سال پیاپی، اجرای مراسم یوبیسافت را عهده دار خواهد بود.

آن دسته از افرادی هم که به نمایشگاه مراجعه کنند، قادر به تجربه For Honor ،Eagle Flight و South Park: The Fractured But Whole خواهند بود. لازم به ذکر است کنفرانس یوبیسافت در تاریخ 25 خرداد و ساعت 00:30 بامداد به وقت ایران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی