ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی گیشه؛ اپلیکیشن ایرانسل برای خرید الکترونیکی بلیت برنامه های فرهنگی

با وجود انتقاداتی که همواره نسبت به عملکرد ایرانسل در خدمت رسانی به مشتریان وجود داشته، نمی توان کتمان کرد که اپراتور دوم تلفن همراه کشور در پشتیبانی از فناوری های جدید و همچنین در حوزه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

با وجود انتقاداتی که همواره نسبت به عملکرد ایرانسل در خدمت رسانی به مشتریان وجود داشته، نمی توان کتمان کرد که اپراتور دوم تلفن همراه کشور در پشتیبانی از فناوری های جدید و همچنین در حوزه طراحی اپلیکیشن ها، همیشه یک گام از رقبای دیگرش جلوتر بوده است.

اگر به خاطر داشته باشید، پیش تر در دیجیاتو به دو محصول نرم افزاری شاخص این اپراتور برای تلفن های هوشمند یعنی "ایرانسل من" و "دانا" پرداختیم و با خدماتی که به کاربر ارائه می کنند، آشنا شدیم.

امروز قصد داریم اپلیکیشن دیگری از ایرانسل که انحصارا برای کاربران اندروید طراحی شده را به شما معرفی کنیم؛ اپلیکیشن "گیشه" که ایرانسل آن را با هدف تسهیل خرید الکترونیکی بلیت برنامه های فرهنگی مثل سینما، تئاتر، موسیقی و ... در اختیار کاربران ایرانی قرار داده است.

"گیشه" ابزاریست که با داشتن آن هر جا که باشید، می توانید بلیت تئاتر، سینما، کنسرت های موسیقی و برنامه های گردشگری را با تعیین دقیق محل صندلی و پرداخت به صورت الکترونیکی رزرو کنید.

1-w600

اپلیکیشن گیشه صاف و ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی است. وقتی که واردش می شوید، در منوی اصلی برنامه های برگزیده را مشاهده خواهید کرد، برنامه هایی که ایرانسل به طور ویژه ای آن ها را نسبت به سایرین برجسته سازی کرده. برنامه های سینما، موسیقی، گردشگری و گالری های هنری هم بخش های دیگری هستند که با سوایپ به راست به آن ها دسترسی خواهید داشت.

گیشه به طور پیش فرض، جدیدترین برنامه های در حال اجرا را به نمایش شما در می آورد. اما در صورت تمایل می توانید از آیتم جستجو برای یافتن برنامه های دلخواه تان هم کمک بگیرید. البته گیشه در دسته بندی های مختلف مثل تئاتر و موسیقی، اخبار هر کدام را نیز پوشش می دهد. بنابراین کاربرد دیگر آیتم جستجو می تواند یافتن نتایج مربوط به برنامه مد نظر شما در بخش خبرها باشد.

2-w600

اما فرض کنید که برنامه دلخواه تان در گیشه را پیدا کرده اید و حالا قصد رزرو بلیت را دارید. پروسه انجام این کار شاید پنج دقیقه هم به طول نینجامد. با اشاره روی هر برنامه فرهنگی (مثلا یک تئاتر)، صفحه ای باز می شود که در آن پوستر رسمی برنامه به همراه نشانی و تلفن محل برگزاری، اطلاعاتی در مورد عوامل سازنده و تصاویری از اجرای آن را مشاهده می کنید.

این صفحه قابل اشتراک گذاریست، و در صورتی که بخواهید در مورد قیمت بلیت ها مطلع شوید باید روی آیکن سبد خرید اشاره کنید. در این قسمت به راحتی می توانید از میان سانس های موجود، موردی که برایتان مناسب تر است را برگزیده و سپس به سراغ بخش انتخاب صندلی بروید.

3-w600

مربع های آبی، نمایانگر صندلی هایی هستند که هنوز رزرو نشده اند. روی هر یک که اشاره کنید، قیمت بلیت آن به همراه تخفیف (در صورت وجود) به شما ارائه خواهد شد. مراحل بعدی هم طبیعتا پرداخت الکترونیکی و دریافت قبض برای ارائه به مسئول سالن در مراجعه به محل برگزاری برنامه هستند.

برنامه های ارائه شده در گیشه از تنوع قابل قبولی برخوردارند، و پوشش خبری خوبی از رویدادهای فرهنگی را در آن شاهد هستید. هر چند که اپلیکیشن های دیگری نیز هم اکنون در همین حوزه مشغول فعالیت هستند که شاید عملکرد بهتری از محصول ایرانسل را در زمینه خدمت رسانی به کاربر به نمایش می گذارند.

با این وجود اگر خواستار خرید اینترنتی بلیت رویدادهای فرهنگی هستید، گیشه ایرانسل می تواند گزینه ای ایده آل برای رسیدن به مقصودتان باشد. این اپلیکیشن به رایگان برای گجت های اندرویدی منتشر شده و می توانید همین حالا آن را از کافه بازار دریافت کنید.

گیشه

گیشه

سازنده: ایرانسل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • رضا H
    رضا H | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    آقا چرا انتقاد نسبت به عملکرد، فقط اشکالش شاید تو نسبت آنتن و برد پرتاب اونو که مثلا مشکل داره، ولی تو بسته ها و همچنین قیمت های به صرفه اش ،ایرانسل بهترینه صددرصد و بدون شک ،باید یه حساب سرانگشتی میشه فهمید کدوم اپراتور بیشتر به فکر جیب مردمه و حامی مصرف کننده س،امبدوارم اپراتور اول هم برنامه هایی مشابه برای مصرف کننده در نظر بگیره

  • rozbeh amoei
    rozbeh amoei | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    شنیده بودن مجبور کردن کاربر و مصرف کننده به نصب یه اپلیکیشن برای استفاده از خدمات یه نهاد جرمه . گرچه از نظر اپراتور دوم مقصر بودن دربرابر مصرف کننده، حق مسلمه ایرانسله

  • bahram Shademanpour
    bahram Shademanpour | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    به نظر من باید ایرانسل و همراه اول جاشونو باهم عوض کنن
    ایرانسل همه جا اول بوده اما همراه اول همیشه آخر بوده
    یادمه وقتی ایرانسل اومد سیمکارت همراه اول ک اون موقع فقط دائمی بود پیامکشو باید میرفتی مخابرات فعال میکردی اما ایرانسل همون اول هم mms داشت اما نزاشتن فعالش کنه

    • rozbeh amoei
      rozbeh amoei | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

      ایرانسل اوایل خیلی چیزا داشت چون MTNj تو ایران مستقر بود. وقتی اونا حضورشون کمرنگ تر شد، وضعیتشون ثابت موند.
      که این اواخر هم داریم عملکرد یکسان بین اپراتورها رو میبینیم .

مطالب پیشنهادی