ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Mi MIX شیائومی نیازی جدی به قاب محافظ و بیمه دارد

درست بعد از معرفی موبایل Mi MIX شیائومی در ماه اکتبر میلادی، کاربران خبر از شکنندگی صفحه نمایش و بدنه این موبایل هوشمند دادند. حتی افتادن Mi MIX از دست یکی از دارندگان آن سبب ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

درست بعد از معرفی موبایل Mi MIX شیائومی در ماه اکتبر میلادی، کاربران خبر از شکنندگی صفحه نمایش و بدنه این موبایل هوشمند دادند. حتی افتادن Mi MIX از دست یکی از دارندگان آن سبب شد تا نمایشگر دستگاه به شکلی جدی آسیب ببیند و استفاده از آن غیرممکن باشد.

اگر آنقدر خوش شانس باشید که دست تان به یکی از موبایل های Mi MIX برسد، احتمالاً ایده بدی نباشد که حتما یک قاب محافظ نیز برای آن تهیه کنید. علاوه بر این، کاربران باید تهیه بیمه برای موبایل را نیز مد نظر داشته باشند که در خارج از خاک چین، قیمتی معادل 36 دلار در سال دارد و برای موبایلی که بخش عمده ای از آن، از شیشه ساخته شده امری حیاتی به شمار می رود. بیمه شیائومی، آسیب های مربوط به نمایشگر، آب و سقوط را شامل می شود.

but-nothing-like-the-damage-the-phone-takes-on-after-falling-to-the-floor-without-a-case-on-w600

یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo هم تصویری از Mi MIX خود بعد از سقوط از ارتفاع 1.64 متری منتشر کرده است. یک تکه شیشه از لبه دستگاه جدا شده و با وجود استفاده از قاب محافظ، سوراخی کوچک اما قابل مشاهده را روی آن به وجود آورده است. گفتنی است که موبایل مورد اشاره، از گوریلا گلس نیز بهره مند نیست.

در نهایت با مشاهده تصاویر منتشر شده از سقوط Mi MIX روی زمین، می توان به این نتیجه رسید که خرید موبایل جدید شیائومی بدون تهیه قاب محافظ و بیمه، شاید امری چندان عقلانی نباشد و ممکن است همین بلا، بر سر موبایل شما نیز بیاید.

with-a-case-a-mi-mix-falls-1-6-feet-and-sustains-some-damage-to-the-screen-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • pine
    pine | ۳ آذر ۱۳۹۵

    عجیبه در یوتوب دیدم که طرف گوشی رو نابود کرد ولی ککش هم نگزید.و از این همه مقاومت گوشی در تعجب بود.حالا اینجا میخونیم که به راحتی اسیب میبینه

  • داود جوادی
    داود جوادی | ۲ آذر ۱۳۹۵

    هر ایده و تفکری در ساخت محصولات جدید و نوآور،در ابتدا با معایب و نواقصی روبرو هستش که به مرور زمان با ساخت محصولات جدیدتر از سوی شرکت سازنده و یا دیگر شرکتها،نواقص و ایرادات حل و فصل شده و شاهد ارتقا خواهد شد،البته باید به شرایط شرکت شیائومی نیز توجه کنیم،بطور مثال شیائومی میتونست از فریم فلزی ،دور گوشی استفاده بکنه که اونوقت با توجه به سرامیکی بودن جنس پشت دستگاه باید کل طراحی رو عوض میکرد و اونوقت بدنه تمام فلزی میشد و در نتیجه وزن این گوشی غول پیکر بیشتر میشد و یا استفاده از گوریلاگلس و یاقوت کبود،باعث افزایش قیمت تمام شده میشد.در انتها باید بگم که هیچ شرکت در دنیا پیدا نمیشه که یک گوشی تمام کمال و بدون نقص بزنه و همیشه شرکتها جا برای سالهای بعدی نیز نگه میدارن که محصولاتشون فروش بره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی