ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و نمایش ساعت هوشمند «جیبی» گلکسی گیر اس 3؛ زیبا و نوستالژیک

نمایشگاه «BaselWorld» همه ساله در فصل بهار در شهر باستانی «بازل» کشور سوئیس برگزار می شود و به نوعی حکم کنگره جهانی موبایل را برای دنیای ساعت های لوکس و جواهرآلات دارد. این رویداد از ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

نمایشگاه «BaselWorld» همه ساله در فصل بهار در شهر باستانی «بازل» کشور سوئیس برگزار می شود و به نوعی حکم کنگره جهانی موبایل را برای دنیای ساعت های لوکس و جواهرآلات دارد.

این رویداد از حدود 100 سال پیش مرتباً برگزار می گردد و اغلب اوقات، ساعت های هوشمند امروزی جایی در آن نداشته اند؛ اما امسال سامسونگ به نحوی وارد ماجرا شده تا با یکی از جذاب ترین مدل های ساعت هوشمند طرف باشیم.

«یوان آرپا» طراح ساعت های لوکس سوئیسی با کمپانی کره ای سامسونگ همکاری کرده تا شمایلی متفاوت و البته چشم نواز از ساعت هوشمند گلکسی گیر اس 3 را در این رویداد بین المللی به نمایش بگذارد.

در کنار یکی دو مدل طراحی Swiss Made که ظاهری تقریباً مشابه با یک ساعت مچی معمولی، اما با چرخ دنده های نمایان دارند، مدلی دیده می شود که در واقع سامسونگ را وارد عرصه ساعت های جیبی هم می کند.

این ساعت هوشمند جیبی جذاب که در دو مدل کلاسیک و اسپرت طراحی شده، نه فقط تمام قابلیت های مدل عادی آنها را دارا هستند، بلکه در پشت بدنه به قطب نمای فیزیکی سنتی نیز مجهزند.

البته ناگفته نماند که ساعت های لوکس و تماشایی نمایش داده شده در BaselWorld، فعلاً فقط یک الوی اولیه هستند و معلوم نیست که آیا روزی به محصولی قابل خریداری در بازار تبدیل خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد گلکسی
    محمد گلکسی | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    ایول داری سامسونگ دمت گرم سامسونگ =ابر سلطان

  • تکنولوژی برتر برتر
    تکنولوژی برتر برتر | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    آقا سامسونگ چیزیم هست که تو کارش نباشه به هرچی که به ذهنش میرسه وارد میشه و جالب اینکه عرضه هم میکنه بعد چند وقت.

مطالب پیشنهادی