ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به زودی عنوانی از سری Titanfall برای تلفن های هوشمند عرضه خواهد شد

کمپانی های زیادی در این چند سال سعی کردند با انتشار عناوینی از بازی های معروف شان روی تلفن های هوشمند، ضمن سودآوری، ساخته هایشان را به مخاطبین بشناسانند. شرکت الکترونیک آرتز، ناشر عناوین معروف ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

کمپانی های زیادی در این چند سال سعی کردند با انتشار عناوینی از بازی های معروف شان روی تلفن های هوشمند، ضمن سودآوری، ساخته هایشان را به مخاطبین بشناسانند. شرکت الکترونیک آرتز، ناشر عناوین معروف فیفا و بتلفیلد، را هم می توانیم یکی از همین کمپانی ها بنامیم که حالا در آخرین دستاوردش می خواهد تایتان های معروف را به اسمارت فون ها بیاورد.

با توجه به آخرین اطلاعات به دست آمده از سوی استودیوی Respawn، توسعه دهنده Titanfall، آن ها با همکاری شرکت های Nexon و Particle City به ساخت اپلیکیشنی از سری تایتان فال برای دیوایس های دستی روی آوردند. عنوانی استراتژی که Titanfall: Assault نام داشته و در آن، بازیکن ها باید با ساخت سربازهای مختلف و تایتان های گوناگون به رقابت با بقیه بازیکن ها بروند.

جالب اینجاست بدانید الکترونیک آرتز قبلا هم عنوانی با نام Titanfall: Frontline را برای تلفن های هوشمند معرفی کرده بود که بعدها کنسل شد. با توجه به شباهت مکانیزم های این دو بازی، به نظر می رسد برای ساخت Assault الهامات زیادی از Frontline گرفته شده باشد.

جدا از المان های همیشگی سبک استراتژی، توسعه دهنده Titanfall: Assault برای ساخت این بازی از عناوین کارتی هم الهام گرفته است. بدین معنی که شما پیش از انجام مبارزات می توانید از میان کارت های مختلفی تعدادی را انتخاب نموده و سپس هنگام جنگ از آن ها استفاده کنید. همچنان جزییاتی از تاریخ انتشار دقیق Titanfall: Assault منتشر نشده اما می دانیم بازی برای سیستم عامل های iOS و اندروید عرضه خواهد گشت.

بد نیست بدانید دومین قسمت از مجموعه Titanfall که سال گذشته برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم به انتشار رسید، با وجود کسب امتیازات مثبت و جوایز گوناگون نتوانست انتظارات الکترونیک آرتز از دیدگاه فروش را برآورده کند که مهمترین علت این اتفاق را می توانیم تاریخ عرضه اشتباه تایتان فال 2 و نزدیکی آن به عرضه چندین بازی شوتر معروف بنامیم. اما خوب، استودیوی Respawn وعده داده که تا مدت ها از عنوانش حمایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی